  • Data: 2009-11-29 21:21:02
    Temat: Re: Jaka lustrzanka dla nastolatki ?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PSYLO" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:heunht$8n0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > jeśli granica ok. 2500 zł nie stanowi większego problemu to ciekawym

    Za te pieniądze to będzia miała pentaxa k-x i manualnego SMC A 50-f1,4, co
    do zabawy, nauki i zrobienia bardzo dobrych zdjęć w zupełności wystarczy.
    Ale,jak rozumiem, budżet jest o wiele mniejszy, więc pozostaje np. k100d.
    Pentax do nauki jest idealny, zwłąszcza ze względu na ergonomię (nie, nie
    chcę rozpętywać kolejnej wojny sprzętowej) - analogowe olympucy i canony nie
    sa mi obce (canony już sprzedałem) ale i tak MZ-S pentaxowy ma je "pod
    sobą" - pod względem ergonomii właśnie.

    Na allegro są w tym momencie K100D za 700-800 zł. Nic lepszego w tej cenie
    do nauki, zabawy i podszlifowania warsztatu.

    --
    Yogi(n)