  • Data: 2015-10-13 00:08:10
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
    news:mus4c7$n69$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "yabba"
    >

    > Widziąłem już lodówkę z Ethernetem, tylko do tej pory nie mogę zrozumieć
    > po
    > co on tam był. Zdalny serwis agregatu? Automatyczne zamawianie produktów w
    > internetowym sklepie spozywczym?
    > ---
    > Ja bym chciał taką lodówkę gdybym mógł wpisać co trzeba dokupić i
    > przekazać to do dowolnego innego systemu, ale pewnie jest to jakoś
    > skrzywione. No i to nie musi być lodówka, może być terminal w kuchni.

    > Na pewno się da i na pewno znajdą się gadżeciarze, którzy za to słono
> [...]

    Twoje marzenia już się spełniają! Wczoraj widziałem w TV kawałek reklamy
    jakiejś kuchenki elektrycznej czy też piekarnika (nazwy nie zapamiętałem) i
    z tego co zrozumiałem, to ma ona możliwość sterowania ze smartfona.
    Aplikacja pokazuje Ci czas działania, nastawioną temperaturę, możesz zdalnie
    wyłączyć grzałki lub coś tam poustawiać. Nie jestem pewien tylko czy ma ona
    interfejs sieciowy (Ethernet lub Wi-Fi) czy łączy się tylko lokalnie prze
    Blutooth.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba