  • Data: 2015-10-15 10:58:07
    Temat: Re: Jaką kupić ładowarkę do AA(+A
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik " (c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:561cd2ee$0$8387$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeśli urządzenie "bezpanelowe" byłoby tylko wersją normalnego sprzętu,
    > to mogłoby tak być dla fanów technologicznych.
    > Ja widzę pewne problemy, ponieważ każdy, kto chciałby skorzystać z
    > przykładowego piekarnika musiałby mieć:
    > - smartfon z odpowiednim systemem i parametrami
    > - ściągniętą odpowiednią aplikację
    > - wykonać "parowanie" smartfona z tym urządzeniem
    > - umieć to wszystko obsłużyć.

    Kiedyś nie było u mnie na osiedlu prądu. Sąsiadka przyszła pożyczyć
    zapałki, bo mają co prawda kuchenkę gazową ale zapalarkę na prąd.

    Nie jestem zwolennikiem pierdołów tylko po to, żeby szpanersko
    wyglądały. To musi mieć sens, bo zwykle kończy się większą awaryjnością
    a same naprawy wymagają drogiego, specjalistycznego oprogramowania.
    Ogólnie - służą wyciąganiu kasy.
    W jakimś modelu Audi nie da się samodzielnie wymienić piór wycieraczek,
    ponieważ wysuną się dopiero po uaktywnieniu opcji serwisowej. Łoł!
    Genialne (genitalne) skomplikowanie najprostszej czynności.
    Potem jeszcze tylko kreatywne oprogramowanie, oszukujące analizator
    spalin i gotowe.

    Dowcipy:

    Była reklama (tylko nie pamiętam czego) z facetem i jego żoną. Ona czyta
    normalną gazetę. On z wyższością pokazuje jej teksty na tablecie. Parę
    sytuacji gdy ona robi coś tradycyjnie a on za każdym razem - tablet i
    spojrzenie pełne wyższości. W końcu facet siedzi na kibelku, zauważył
    brak papieru toaletowego. Krzyczy "Emma!" na to ona wsuwa pod drzwiami
    jego tablet ze zdjęciem rolki papieru.

    albo

    Mueller pyta Stirlitza:
    - Powiedzcie Stirlitz co jest lepsze: radio czy gazeta?
    - Gazeta, w radio nie da się zawinąć śledzia.