    From: ALi <n...@l...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Date: Thu, 14 Oct 2010 09:21:40 +0200

    Dnia 13-10-2010 o 20:46:38 Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    napisał(a):

    > To co ludzie potrafią nawywijać przy wyprzedzaniu, to ja się przekonałem
    > dopiero jak zacząłem jeździć z lawetą 70-80km/h i to mnie zaczęli
    > wyprzedzać.
    > Bo tak normalnie jak się leci osobówką, to raczej to ja wyprzedzam i mi
    > się cały czas towarzystwo zmienia i tego się nie widzi.
    >
    > Trudno powiedzieć czy to co oglądałem to z głupoty - raczej stawiam na
    > brak umiejętności, czasami strach, nerwowość itp.

    Raz widziałem taką głupotę z tirem i busem, który tego tira wyprzedzał.
    Fakt,
    że zaczął na kawałku dłuższej prostej, ale nie zakończyło się przed
    zakrętem.
    Kierowca busa nie odpuścił do samego końca. Skończyło się na tym, że
    osobowy
    mercedes jadący z przeciwka zatrzymał się szczęśliwie na skrawku między
    jezdnią
    a rowem.

    --
    Pozdr.