  • Data: 2010-10-14 17:43:39
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: "tor" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W ramach eksperymentu, jadąc dziś rano po mieście
    > z zamkniętymi oknami osobówką, starałem się usłyszeć szum przejeżdżających
    > samochodów i wyobraź sobie, że wszystkim się wydaje, że słychać ruch
    > samochodów.
    > To zwykła sugestia, widzisz auta i wydaje Ci się, że słyszysz ich odgłosy,
    > ale
    > tak naprawdę to złudzenie. Słychać tylko większe ciężarówki i to jak są
    > bardzo blisko obok.

    Eee.. to chyba dalej masz coś nie tak ze słuchem i wyobraźnią ;)
    .Ewewntualnie jedzisz mercem S klasse ,z podwójnymi szybami i itp. :D Ja
    tam takich problemów nie mam. Poza tym nigdy nie włączam radia tak głośno i
    przy okazji dmuchawy, aby nie słyszeć co sie wokół dzieje. Inny przykład z
    "mojej beczki". Jakiś czas temu jechałem ze znajomym , też kierowca i
    wlekliśmy się w rzędzie kilku aut. Nagle mówię, że karetka jedzie, a on ,że
    mi sie wydaje. No i on zauważył karetkę prawie dopiero przy aucie,a ja ją
    już słyszałem z dość daleka.(aha, słuchu jakiegos wybitnego nie mam, tylko
    przecietny :) ). W sumie mam dla niego wytłumaczenie, bo gość pracuje na
    stolarni i 6 dni w tyg w huku, ale z drugiej strony strach, że tacy sie po
    ulicach poruszaja :/

    Pozdrawiam
    tor