  • Data: 2010-10-15 00:10:15
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędko?ć?!
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Oct 2010 23:18:19 +0200, Cavallino wrote:

    >Zdecydowanie przegapiłeś że porównywali do prowadzenia się współczesnych
    >pojazdów.

    Przeczytalem sobie jeszcze raz .. i znow nie zauwazylem zeby
    sprobowali pokonac te trase nowszym autem.

    Wsrod zachwytow nad tymi nowoczesnymi autami, narzekaniami na waskie
    opony i brak abs mozna wyczytac jednak zdania godne TVN:

    "Niewiarygodne, ile można wycisnąć z 26-letniego auta."

    "Volkswagen mija cztery słupki i dopiero o piąty lekko zahacza
    zderzakiem."

    "A teraz duma polskiej motoryzacji. Ogromne przechyły w łukach czynią
    jej przejazd jeszcze bardziej spektakularnym. Cienkie oponki
    kompletnie nie nadają się do takich popisów. Mimo że tył auta miota
    się coraz silniej na boki, Wojtkowi udaje się potrącić tylko ostatni,
    ósmy, słupek."

    No i sam juz nie wiem co sie dziennikarzynom wydaje a co obiektywnie
    lepsze :-P

    J.