  • Data: 2010-10-14 19:56:51
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LEPEK wrote:

    > Dałem ci po prostu do zrozumienia, że nie jest to - jak sugerowałeś -
    > rzęch klepany z przystanku. Owszem, sentyment do niego mam, ale uwag
    > na temat mojego samochodu nie traktuję osobiście. Nie trafiłeś.

    Chyba jednak trafiłem, bo miałem na myśli tylko i wyłacznie fakt, że w
    zamkniętym samochodzie
    niewiele słychać. Jeśli ktoś twierdzi, że słyszy coś tam z 300m,
    to się po prostu myli (lub jeździ kabrioletem),
    albo nie umie ocenić odległości i było to 30m a nie 300m

    > Aha, czyli z faktu, że tylko ty piszesz coś innego, niż ja, Cavallino,
    > tor, PH, .Peeter i inni wyciągasz wniosek, że po prostu sprzymierzeńcy
    > twojej teorii nie mają akurat czasu? Śmiała teza...
    > Dostałeś tyle dowodów, opisów, ba - nawet filmik na YT, ale nadal
    > twierdzisz, że to nieprawda...

    Dowodów nie ma żadnych, a filmik zaprzeczał Waszej tezie.
    Tak naprawdę większość Waszych spostrzeżeń opiera się na sugestiach
    związanych z ruchem drogowym. Słyszeliście huk stłuczek, ale w większości
    były to zdarzenia, które odbieraliście w innych warunkach, niż te które tu
    rozpatrujemy.
    Chrzęst blach słychać świetnie, jak się stoi na ulicy (jako pieszy),
    ewentualnie
    przy otwartych oknach samochodu. Jak się zamkniesz, to niewiele już słychać.
    Nie jesteś np w stanie powiedzieć czy stojący obok w korku
    samochód ma włączony silnik czy nie. W ruchu jest tylko gorzej.
    Między innymi dlatego sytuację drogową oceniasz tylko wzrokiem,
    bo słuch się nie przydaje.
    Oczywiście jeśli to zderzenie było przed wyprzedzanym pojazdem,
    to z pewnością kierowca słyszał, ale jeśli z tyłu za nim, to
    miał duże szanse zbagatelizować dźwięk.
    Wy oczywiście odpowiecie, że słychać wszystko świetnie.
    Więc niech tak zostanie.