  • 21. Data: 2012-04-12 23:50:36
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Ignacy" <n...@s...ignacy> napisał w wiadomości
    news:jm6ho4$8iu$1@inews.gazeta.pl...
    > Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić
    > abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    > odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają
    > wygórowane ceny połączeń do play.

    przenies do play prepaid

    erator/

  • 22. Data: 2012-04-12 23:53:46
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > przenies do play prepaid

    A jak jest z simlockiem? Czy Play w ostatnich latach daje telefony z
    simlockiem, a jeśli tak, to czy jest możliwość bezpłatengo zdjęcia w salonie
    Play po wygaśnięciu umowy ?

  • 23. Data: 2012-04-12 23:58:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    >
    > A jak jest z simlockiem? Czy Play w ostatnich latach daje telefony z
    > simlockiem, a jeśli tak, to czy jest możliwość bezpłatengo zdjęcia w

    a co za różnica?
    jak przechodzisz w tej samej sieci z abo do prepaid
    to nie musisz ściągać simlock

    erator/

  • 24. Data: 2012-04-13 00:03:57
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    > a co za różnica?
    > jak przechodzisz w tej samej sieci z abo do prepaid
    > to nie musisz ściągać simlock

    Zraziłem się do Play za to jak traktują nie nowych klientów

  • 25. Data: 2012-04-13 00:13:57
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 00:03:57 +0200, Ignacy napisał(a):

    > Zraziłem się do Play za to jak traktują nie nowych klientów

    I co, wyemigrujesz do Emiratów Arabskich? Bo w Europie jest wszędzie takie
    samo bagno.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 26. Data: 2012-04-13 00:54:33
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 12, 6:56 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > Kluczowe słowo - "kiedyś"
    > I nawet KIEDYŚ były jakies skutki tego wnioski i w efekcie przesłanki
    > finansowe do wyższych opłat za połączenia do Play - wciąż KIEDYŚ.
    > O czym sam dobrze wiesz. W przyszłym roku stawki będa już równe, a 70
    > groszy za minutę do Play zostanie w większości taryf. Bo tak.

    Jak to, przecież to główny argument, że Play im odbiera klientów!
    Łaskę robią?

  • 27. Data: 2012-04-13 00:59:58
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 12, 10:29 pm, Waldek Godel <n...@y...org>
    wrote:

    > Podstawy? Poza oczywiście zwyczajowymi "kasujemy tyle bo możemy"?

    Przecież starczyłaby "negatywna" kampania reklamowa ze strony Play -
    nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce żeby w reklamach odnosić się
    porównawczo negatywnie do innych konkretnych marek?

  • 28. Data: 2012-04-13 01:10:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-13 00:59, Yerine Ictimai pisze:

    > Przecież starczyłaby "negatywna" kampania reklamowa ze strony Play -
    > nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce żeby w reklamach odnosić się
    > porównawczo negatywnie do innych konkretnych marek?

    Nie jest. Reklama (nawet ta porównawcza) musi być tak sformułowana, żeby
    nie można było rozpoznać firmy / produktu, z którym oferta reklamującego
    jest porównywana (szczególnie, a może przede wszystkim, jeśli są
    porównywane na zasadzie lepsza/gorsza, tańsza/droższa itd.). Oczywiście
    reklamodawcy tworząc reklamówki często posługują się skojarzeniami (gra
    słów, nawiązanie do kolorów konkurencji), ale jeśli takie aluzje będą
    nazbyt rozpoznawalne to nadawcy mogą reklamę wycofać (nie mówiąc o
    procesie ze strony konkurencji, były przykłady).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 29. Data: 2012-04-13 01:21:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Ignacy" napisał:

    > A jak jest z simlockiem? Czy Play w ostatnich latach daje telefony
    > z simlockiem, a jeśli tak, to czy jest możliwość bezpłatengo zdjęcia
    > w salonie Play po wygaśnięciu umowy ?

    Play od 3 lat nie zakłada blokad na sprzedawane przez siebie aparaty, co
    więcej - owe 3 lata temu przeprowadził akcję bezpłatnego odblokowywania
    sprzedawanych przez siebie telefonów, również tych, którym tzw. okres
    zastrzeżony się nie skończył, a nawet wręcz dopiero co się zaczął (jak u
    mnie ;->). Zresztą taka informacja jest ci chyba całkowicie zbędna, skoro
    masz zamiar przejść na abonament beztelefonowy, zwany dla zmyłki prepaidem.

    JoteR

  • 30. Data: 2012-04-13 09:12:06
    Od: a...@p...pl

    co niektorzy psiacza na Play (moze i maja racje), ale to dzieki Play
    cena polaczenia z prepaida z ca 60 gr/min spadla b. szybko do ca
    30gr/min.

    A teraz dzieki Play i formule 4.0 za 79 zl - nagle wszyscy inni
    zaczeli oferowac plaskie taryfy....(bez zaglebiania sie w szczegoly).

    --
    nie czytalem wszystkich waszych postow, ale jezeli chodziloby o
    przechowalnie numeru (i ew. odbieranie), to chyba T-Mobile, gdzie

    --
    ThinkXtra