  • 1. Data: 2012-04-10 19:53:35
    Temat: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: akulowatosc <a...@g...com>

    Jestem zainteresowany zdjęciem orange'owej blokady z iPhone 3GS,
    oferta tego serwisu wydaje się dość przyzwoita cenowo. Czy ktoś
    korzystał z tego serwisu i może podzielić się opinią? Nie jest to
    żaden wał i faktycznie zdejmują blokady po stronie apple?

    Pozdrawiam
    Filip

  • 2. Data: 2012-04-10 19:59:36
    Temat: Re: simlock24.pl - korzystał ktoś?
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 10 Kwi, 19:53, akulowatosc <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > korzystał z tego serwisu i może podzielić się opinią? Nie jest to
    > żaden wał i faktycznie zdejmują blokady po stronie apple?

    to ten GÓWNOFON za 2 tysiące złotych przesączony marketingowym moczem
    ma jeszcze SIMLOCK???

    Jej, to ludzie nawet gówno zjedzą i POpiją ciepłym moczem Tuska, jak
    tylko w TVN im POwiedzą jakie to CUDNE!

  • 3. Data: 2012-04-10 20:02:56
    Od: Nasrallah al Interneth <n...@c...com>

    W dniu 2012-04-10 19:53, akulowatosc pisze:
> [...]
    > korzystał z tego serwisu i może podzielić się opinią? Nie jest to
    > żaden wał i faktycznie zdejmują blokady po stronie apple?

    sa ok, zdejmują simlocki bardzo ładnie

  • 4. Data: 2012-04-10 20:23:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 10:59:36 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

    > Jej, to ludzie nawet gówno zjedzą i POpiją ciepłym moczem Tuska, jak
    > tylko w TVN im POwiedzą jakie to CUDNE!

    Mógłbyś się z tym wynieść na pl.soc.polityka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 5. Data: 2012-04-10 21:21:54
    Od: dremka <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 10:53:35 -0700 (PDT), akulowatosc napisał(a):

    > Czy ktoś korzystał z tego serwisu i może podzielić się opinią? Nie jest to
    > żaden wał i faktycznie zdejmują blokady po stronie apple?

    Nie wiem, jak z Apple, ja sciagalem z Motoroli i kod przyszedl po 10
    minutach od wykonania przelewu.

    --
    dremka

  • 6. Data: 2012-04-10 21:26:55
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 10 Kwi, 20:23, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Mógłbyś się z tym wynieść na pl.soc.polityka?

    Jasne... POwiedz mi Dobry Człowieku, czy naprawdę nie możne niczego
    zrobić bez KŁAMSTW i maniPOpulacji, ot tak, po prostu żeby WOLNY rynek
    rzeczywiście zasłużył na miano "wolny"?

    PO PRostu widzisz... POlityka jest wszędzie, tak jak merkelting,
    POlityka to tylko jedna z odmian marketingu czyli totalnej manpulacji
    ludźmi

    Technologia się rozwija, ale 90% postępu kieruje się w stronę
    kontrolowania ludźmi w imię KORPORACYJNYCH ZYSKÓW AKCJONARIUSZY

    Jeśli ktoś oglądał "Terminatory" to taki SKYNET już istnieje, a nawet
    coś gorszego! Te globalne korporacje zamieniają swych pracowników w
    sprawne i odczłowieczone cyBORGI - trybiki w machinie!
    Po cóż walczyć z ludźmi skoro mozna ich zaadoptować robiąc takie
    HYBRYDY elektroniczno-biologiczne:
    http://identityandtype.wordpress.com/2011/12/27/cybo
    rg-identity/
    Oczywiście w miarę inteligentnienia AI nastąpi stopniowa eliminacja
    platformy bilogicznej funcjonowania "systemu" :P

  • 7. Data: 2012-04-10 21:38:46
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-04-10 21:26, Terry Jonesty wrote:

    > Jasne... POwiedz mi Dobry Człowieku, czy naprawdę nie możne niczego

    Mógłbyś nie rozpylac mgły?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 8. Data: 2012-04-10 21:42:30
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 10 Apr 2012 12:26:55 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

    > Jasne... POwiedz mi Dobry Człowieku, czy naprawdę nie możne niczego
    > zrobić bez KŁAMSTW i maniPOpulacji, ot tak, po prostu żeby WOLNY rynek
    > rzeczywiście zasłużył na miano "wolny"?

    Powtórzę pytanie: czy byłbyś uprzejmy wynieść się z tym kompletnie nie
    związanym z tematyką grupy bełkotem na inną grupę, najlepiej
    pl.soc.polityka?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 9. Data: 2012-04-10 22:22:56
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 10 Kwi, 21:42, Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Powtórzę pytanie: czy byłbyś uprzejmy wynieść się z tym kompletnie nie
    > związanym z tematyką grupy bełkotem na inną grupę, najlepiej
    > pl.soc.polityka?

    Powtózę prościej, jesli nie pojąłeś, temat jest związany ponieważ
    ostrzegam ludzi przed przepłacaniem za oszukańczy kontent.
    Płacą o półtora tysiąca za dużo bo są ofiarami reklamy i wierzą że ten
    produkt potrafi coś czego tak naprawdę w nim nie ma a jest za to coś
    co ma im szkodzić. To kto tu komu powinien płacić!

  • 10. Data: 2012-04-10 23:10:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-10 22:22, Terry Jonesty pisze:
> [...]
    > produkt potrafi coś czego tak naprawdę w nim nie ma a jest za to coś
    > co ma im szkodzić. To kto tu komu powinien płacić!

    To ty nie pojąłeś. Jak są głupi, by dawać się nabrać na marketingowy
    lep, nie potrafią czytać, szukać, porównywać informacji to już ich
    problem. Jakbym dostał "ajfona za złotówkę" to też pewnie bym szukał
    info jak mu zdjąć SIM-locka. A jeśli kupują coś, z czego nie potrafią
    korzystać albo coś, co nie jest im tak naprawdę do szczęścia potrzebne
    to znaczy, że ich po prostu na takie ekstrawagancje stać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/