  • Data: 2012-04-15 23:21:00
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jm9h34$55d$1@inews.gazeta.pl...
    > Polimeryzowałbym, ale mi się już nie chce. W każdym razie z twojego
    > wyliczenia wynika, że po spłaceniu raty za telefon w kwocie 25 zł za
    > pozostałe 20 zł mam 230 minut i 1 GB. W którym prepaidzie uzyskam choćby
    > zbliżone warunki. bo nie dosłyszałem?

    W prepaidzie Mbank Mobile, mój ulubiony telefon HTC Desire Z jest na Allegro
    950 z dostawą nowe http://tnij.org/desireallegro
    natomiast na skrzydełku:
    http://skrzydelko.pl/szukaj/index.php?m=s&b=&h=&o=&u
    =&p=9&t=542&y=
    dla 29 zł miesięcznie aktywacja kosztuje 838 zł w play, a na przykład w
    TMobile ponad 1500 zł!
    Więcej niż telefon na własną rękę. Wielkiej łaski nie robią, a człowiek jest
    uwiązany na 24 miesiące.
    Można wziąć oczywiście większy abonament niż 29 zł ale jeszcze drożej
    wyjdzie.