  • Data: 2012-04-17 02:12:20
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: Animka <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-16 09:00, tl pisze:

    > Nawiedzony ? Czy wielbiciel klasyka od białego i czarnego ?
    > Średnie AUPU abo oscyluje wokół 200 , a ARPU wokół 60.
    > Daje to 0,3 gr/min gdy większość abonamentowców puszy się stawką
    > 10gr/min. Coś cienka ta Twoja teza. Acha, ci gimnazjaliści mają AUPU ok
    > 100-120 przy ARPU 20 pln co daje 0,2 gr/min. Z Twojego tekstu i
    > powyższych wuliczeń wynika, że człowiek jest mądry w gimnazjum, a potem
    > z wiekiem głupieje.

    Ja zauważyłam, że nawet dwulatek jest bystrzejszy. Ma swoje telefony
    komórkowe i normalne i zabawki, ma swoje zabawki uczące laptopy, ale
    jego to nudzi. Dwa dni temu podszedł do córki laptopa, właczył go sobie
    i zaczął przeglądać zdjęcia! Córki nie było, była moja siostra i ta
    sirota opowiadała, że nie umiała tego laptopa wyłaczyć. Latała po
    wszystkich klawiszach. Ma w swoim domu dwa laptopy, a nic nie umie.
    Mogła dwulatka poprosić, żeby wyłączył jak skończy oglądać zdjęcia :-)

    --
    animka