  • Data: 2012-04-15 20:56:32
    Temat: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Od: Tomek O <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Kwi, 14:27, "Ignacy" <n...@s...ignacy> wrote:
    > Jestem w Play, chciałbym zachować swój numer a jednocześnie nie płacić
    > abonamentu. Chętnie zrezygnował bym z współpracy z Play ze względu na ich
    > odnoszenie się do klienta, jednak zwykle inne karty niż play mają wygórowane
    > ceny połączeń do play.

    Przy migracji do Orange prepaid dostaniesz bonus 100 minut do
    wszystkich sieci łącznie z Play na 20 dni przez kolejne 6 miesięcy
    przy dowolnym doładowaniu np. 5 zł. Przy migracji do Tak Taka przy
    doładowaniu co najmniej 25 zł. dostaniesz bonus 20 zł. przez 6
    miesięcy na konto główne plus powiedzmy 10% za doładowanie przez
    stronę T. Da to stawki około 50% niższe niż cennikowe na wszystko. 1.
    http://www.orange.pl/binaries-http/PL/Binary2/195610
    7/4006108239.pdf
    2. http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/t_sa/D00001
    24001_WOP_Przenies_nr_do_TT_TMobile_na_karte.pdf