eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJaką kartę prepaid warto? › Re: Jaką kartę prepaid warto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaką kartę prepaid warto?
    Date: Fri, 13 Apr 2012 11:13:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jm8qob$f5d$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4f86f38b$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <1rwb7b6ijk20v$.dlg@lepper.institute.com>
    <1...@n...home.net.pl>
    <1...@l...institute.com>
    <14ndbne65faj9$.1c2aygbwpyq2j.dlg@40tude.net>
    <1...@l...institute.com>
    <7...@f...googlegroups.com>
    <jm7nck$st4$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: abhn208.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1334308427 15533 83.7.103.208 (13 Apr 2012 09:13:47 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Apr 2012 09:13:47 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <jm7nck$st4$1@node2.news.atman.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
    X-User: jjll
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1028894
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości
    >> Przecież starczyłaby "negatywna" kampania reklamowa ze strony
    >> Play -
    >> nie wiem czy to jest dozwolone w Polsce żeby w reklamach odnosić
    >> się
    >> porównawczo negatywnie do innych konkretnych marek?

    >Nie jest. Reklama (nawet ta porównawcza) musi być tak sformułowana,
    >żeby nie można było rozpoznać firmy / produktu, z którym oferta
    >reklamującego jest porównywana (szczególnie, a może przede wszystkim,
    >jeśli są porównywane na zasadzie lepsza/gorsza, tańsza/droższa itd.).

    A jakas podstawa prawna do tych twierdzen ?

    >Oczywiście reklamodawcy tworząc reklamówki często posługują się
    >skojarzeniami (gra słów, nawiązanie do kolorów konkurencji), ale
    >jeśli takie aluzje będą nazbyt rozpoznawalne to nadawcy mogą reklamę
    >wycofać (nie mówiąc o procesie ze strony konkurencji, były
    >przykłady).

    "a co z Ludwikiem" ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: