  • 21. Data: 2011-10-02 07:59:14
    Temat: Re: Jaka karta graficzna PCI-E w okolicach 300 zł...
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-01 20:17, Latet wrote:

    > Proszę o odczyt temp. z programu GPU-Z (zakładka SENSORS):
    > http://www.programosy.pl/program,gpu-z.html
    > Oraz o test wydajności CUDA: http://cuda-z.sourceforge.net/

    Wrzuciłem na http://luktronik.pl/pl_PL/p/ASUS-ENGT440-DC-SLDI1GD3
    /396

    temp dochodzi do 77stC

  • 22. Data: 2011-10-02 11:31:12
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Wrzuciłem na http://luktronik.pl/pl_PL/p/ASUS-ENGT440-DC-SLDI1GD3
    /396

    > temp dochodzi do 77stC

    Z wykresów widać, że odczyt temp. był krótko po ustaniu dużego obciążenia GPU.
    Ciekawe ile wynosi temp. po dłuższej spokojnej pracy pod Windows (w przypadku
    mojej bezwiatraczkowej GT240 jest to tylko ok. 31-37 C. I za to ją kocham :-)

    latet

  • 23. Data: 2011-10-02 11:46:22
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Wrzuciłem na http://luktronik.pl/pl_PL/p/ASUS-ENGT440-DC-SLDI1GD3
    /396

    Co do CUDA, to ciekawy jestem, jak to w praktyce jest (np. przy konwersji
    video), bo w gołych liczbach wg testu cuda-Z, to wszystko masz tam prawie o
    połowę gorzej niż ja mam w GT-240, ale za to 440 obsługuje "double precision
    float", a 240 tego nie ma.

    latet

  • 24. Data: 2011-10-02 12:18:35
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-02 13:31, Latet wrote:

> [...]
    > obciążenia GPU. Ciekawe ile wynosi temp. po dłuższej spokojnej pracy pod
    > Windows (w przypadku mojej bezwiatraczkowej GT240 jest to tylko ok.

    Nie sądze by tu było inaczej, chwila przerwy, częstotliwośc zegarów
    spada ~10x itd.

    Co do obciazenia - mozna powiedziec, ze było max.

  • 25. Data: 2011-10-02 12:24:02
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-09-2011 o 17:42 kamil napisał na pl.comp.pecet:

    > Temu nie przeczę, śmieszą mnie tylko rady "kup 100zł droższą kartę,
    > zaoszczędzisz 50zł rocznie na energii".

    No to jak?, szkoda 100zł więcej na kartę, a nie szkoda płacić rat po
    50zł przez x-lat?
    Jak znam życie to takie teksty wstawiają przeważnie tacy, co mają innych
    frajerów do płacenia rachunków za energię.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 26. Data: 2011-10-02 13:15:16
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Nie sądze by tu było inaczej, chwila przerwy, częstotliwośc zegarów spada ~10x
    > itd.
    >
    > Co do obciazenia - mozna powiedziec, ze było max.

    Prosze więc uprzejmie o odczyt w spoczynku.

    Dzięki,

    latet

  • 27. Data: 2011-10-02 15:10:41
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-02 15:15, Latet wrote:

    > Prosze więc uprzejmie o odczyt w spoczynku.

    Po godzinie nie przekroczylo 35, tyle ze to komputer testowy, wiec moja
    zdolnosc testowania go sama przegladarka po tym czasie sie wyczerpala ;)

  • 28. Data: 2011-10-02 18:56:46
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    > Po godzinie nie przekroczylo 35, tyle ze to komputer testowy, wiec moja
    > zdolnosc testowania go sama przegladarka po tym czasie sie wyczerpala ;)

    No, to to rozumiem.
    Dzięki,

    latet