  • Data: 2010-10-05 19:17:55
    Temat: Re: Jaka karta WiFi na PCI do Linuksa?
    Od: jeo stancey <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 5, 4:46 pm, jeo stancey <j...@g...com> wrote:
> [...]

    No niestety, odwiedziłem kartą możliwie wszystkie sloty PCI ale ciągle
    to samo: karta się aktywuje, pojawia się sieć, ikonka po prawej na
    pasku pokazuje "wykryto sieci", nawet czasem zdąży uzyskać połączenie
    ze skonfigurowaną siecią - ale po 1-2 sekundach obraz na monitorze
    ulega ZAMROŻENIU! tzn. zero reakcji na poruszanie myszką czy
    klawiaturą, słychac tylko jak przyszpiesza wentylator więc CPU
    szaleje, ale obraz jest idealnie nieruchomy jak na fotografii. Po
    prostu FREEZE!

    Aha, dodam może, że tuż przed tym zamrożeniem zdążyłem odczytać w
    Menedżerze Urządzeń, że IRQ dla tej karty to 4 - lecz z uwagą "no
    conflicts" - co więc dalej robić? Czy jakies przełączanie w BIOSie cos
    pomoże? Jest tam cały szereg opcji co do przydzielania IRQ ale tych
    opcji jest trochę za dużo i przyznam, że nie mogę ich zrozumieć...

    Popróbowałem także w Menedżerze Urządzeń powyłączać coniektóre
    "urządzenia", część z nich jest mi oobiście nieznana (np. co znaczy
    SANDRA?) ale pomimo, że unieczynniłem w tym sposób TCPIP to i tak z
    momentem kiedy dioda w karcie się zapala to komputer się zamraża... :(

    POMOCY!