    From: "Krzysztof" <C...@C...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Date: Fri, 17 Oct 2014 17:13:13 +0200

    > Kurcze, myslałem, ze te czasy juz za nami.
    > CB juz nie kradną to teraz kamerki?
    > Przeciez to teraz tanie jak barszcz - głukom opłaca sie robić włam (zawsze
    > jakies ryzyko złapania) za zysk rzedu 50-100zł?

    A widziałeś samochód zaparkowany na ulicy, szczególnie na noc,
    z pozostawioną nawigacją lub kamerą?
    Nawigacje i kamery bywają w różnych cenach, a zysk może być
    dużo większy. Mnie ktoś kiedyś wybił szybę, bo na siedzeniu
    zostawiłem latarkę (za kilkanaście złotych), która jednak ładnie
    wyglądała.

    Pozdrowienia

    Krzysztof