  • Data: 2014-10-18 12:21:03
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Porównałem 2 następujące nagrania z kamery G1W:
    - zrobione przez Kol. jerzu (b. dobra jakość)
    https://www.youtube.com/watch?v=Qqb7daJN9Dg&feature=
    youtu.be&list=UUuRxYmQXItyr7rjFBdZuKpA
    - znalezione w Internecie (gorsza jakość w porównaniu z powyższym):
    https://www.youtube.com/watch?v=LtfcNFEdAtw
    Mam pytanie do Kol. jerzu - czy Twoje nagranie było wykonane właśnie
    przy ustawieniu parametrów na 720p 30FPs, o których pisałeś później?

    Przed ostatecznym zamówieniem kamery G1WH chciałbym zobaczyć
    nagranie z niej zrobione przy takich samych parametrach (720p/30FPs),
    ewentualnie inne dobrej jakości.
    Czy ktoś mógłby podać adres takiego nagrania?
    Takie nagranie pozwoliłoby mi zobaczyć "na własne oczy" owe różnice
    w lepszym widzeniu po bokach (G1WH) i w lepszym widzeniu szczegółów
    na dalszą odległość (G1W), o których tutaj Koledzy pisali.
    (W Internecie znalazłem tylko nagrania zrobione G1WH nocą lub nocą
    w deszczu, okropnej jakości i bez podania parametrów).

    Pozdrowienia

    Krzysztof