  • Data: 2013-05-21 15:13:50
    Temat: Re: Jaka k. graf. do gier?
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-21 14:31, RadoslawF pisze:

    > Jak na razie u nas obowiązuje krajowe ustawodawstwo a nie pseudo
    > prawo powielaczowe rozgłaszane przez przedstawicieli wydawców gier.
    > jak się producentowi nasze prawo nie podoba niech nie wchodzi na
    > nasz rynek.

    No i właśnie o tym piszemy: derogacja zawarta w art. 77 prawa
    autorskiego dotycząca w szczególności art. 23 pa (dozwolony użytek
    osobisty) oraz poddanie regulacji dla programów komputerowych najmu
    i UŻYCZENIA ("przyniesie od kolegi") zawarta w art. 74 ust. 4 pkt 3 pa
    jest normą powszechnie obowiązującego prawa krajowego (zgodnego zresztą
    z dyrektywą modelową UE). Jak nie wierzysz odsyłam do tekstu źródłowego
    dostępnego na:
    0083

    --
    /MB