eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJaka jest wydajność prądowa alternatorów?Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@l...net>
    Date: Sat, 27 Oct 2018 12:57:01 +0200
    Message-ID: <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
    Lines: 33
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1540637821 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 82.143.187.50:62371
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2063
    X-Received-Body-CRC: 1835687518
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642293
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 27 Oct 2018 10:17:44 +0100, PiteR napisał(a):
    > na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:
    >> Zdarzyło mi się całą zimę przejeździć na nim nie
    >> wiedząc, że zepsuł się zawór od klasycznego grzania
    >> hydraulicznego.
    >
    > Chciałbym kidyś zobaczyć na oczy ten mityczny zawór. Ale to chyba muszę
    > kupić jakiś porządny samochód a nie vw ;)

    Zawor byl w starej dacii (Renault 12), byl w syrenie,

    >> Owszem, przyznaję, że silnik czasem
    >> podnosił obroty spoczynkowe z 800 na 1000 gdy by podreperować
    >> wydajność alternatora, ale tylko na chwilę.
    > No pacz pan a moj nigdy nie podnosi i przy 800 jest takie samo napięcie
    > jak przy 3000 . Zepsuty vw ;)

    Wlacz wszystkie swiala i grzanie foteli :-)

    >> Zastanawia mnie też jak to możliwe, że konstrukcja wytrzymuje tak
    >> ogromne obciążenia (zgaduję: 200A)? W końcu to wymaga grubego
    >> drutu, sporych diod więc alternator powinien być ogromny, a nie
    >> jest.
    >
    > Na pewno działają zgodnie z prawami fizyki czyli grubszy drut i silne
    > wymuszone chłodzenie.

    230A to tylko 2x wieksza srednica drutu niz w 55A ... ale czy sie
    zmiesci w rowkach ?

    A chlodzenie jakby to samo - taki sam kiepski wentylatorek w obu ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: