-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jaka jest wydajność prądowa alternatorów?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <pqvkc2$83m$1@node1.news.atman.pl>
<X...@l...net>
Date: Sat, 27 Oct 2018 12:57:01 +0200
Message-ID: <1f2q50pzfppcd$.zymyq1lghxyi.dlg@40tude.net>
Lines: 33
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1540637821 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 474 82.143.187.50:62371
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2063
X-Received-Body-CRC: 1835687518
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642293
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 27 Oct 2018 10:17:44 +0100, PiteR napisał(a):
> na ** p.m.s ** Marek S pisze tak:
>> Zdarzyło mi się całą zimę przejeździć na nim nie
>> wiedząc, że zepsuł się zawór od klasycznego grzania
>> hydraulicznego.
>
> Chciałbym kidyś zobaczyć na oczy ten mityczny zawór. Ale to chyba muszę
> kupić jakiś porządny samochód a nie vw ;)
Zawor byl w starej dacii (Renault 12), byl w syrenie,
>> Owszem, przyznaję, że silnik czasem
>> podnosił obroty spoczynkowe z 800 na 1000 gdy by podreperować
>> wydajność alternatora, ale tylko na chwilę.
> No pacz pan a moj nigdy nie podnosi i przy 800 jest takie samo napięcie
> jak przy 3000 . Zepsuty vw ;)
Wlacz wszystkie swiala i grzanie foteli :-)
>> Zastanawia mnie też jak to możliwe, że konstrukcja wytrzymuje tak
>> ogromne obciążenia (zgaduję: 200A)? W końcu to wymaga grubego
>> drutu, sporych diod więc alternator powinien być ogromny, a nie
>> jest.
>
> Na pewno działają zgodnie z prawami fizyki czyli grubszy drut i silne
> wymuszone chłodzenie.
230A to tylko 2x wieksza srednica drutu niz w 55A ... ale czy sie
zmiesci w rowkach ?
A chlodzenie jakby to samo - taki sam kiepski wentylatorek w obu ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.10.18 16:21 p...@g...com
- 27.10.18 21:37 Marek S
- 27.10.18 21:49 Marek S
- 27.10.18 21:58 Marek S
- 27.10.18 22:28 J.F.
- 27.10.18 22:55 J.F.
- 27.10.18 23:08 Marek S
- 27.10.18 23:14 Marek S
- 27.10.18 23:25 Kaczin
- 27.10.18 23:44 J.F.
- 27.10.18 23:50 PiteR
- 27.10.18 23:56 Marek S
- 28.10.18 00:13 PiteR
- 28.10.18 00:45 J.F.
- 28.10.18 10:36 P.B.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=