-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jaka jest prawda o światłach ledowych?
Date: Fri, 1 Sep 2017 17:49:08 +0200
Organization: TUMAN TMN S.A.
Lines: 24
Message-ID: <oobvhj$tgg$1@node2.news.atman.pl>
References: <oob44k$hbl$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 178-37-93-189.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1504280947 30224 178.37.93.189 (1 Sep 2017 15:49:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Sep 2017 15:49:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.3.0
In-Reply-To: <b...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613974
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-09-01 o 16:24, Pablo Eldiablo pisze:
>>
>> Bardzo proszę o opinie osób które miały/mają takie i takie światła u siebie.
>
> Moim zdaniem dopłata 2200pln to dość dużo, biorąc pod uwagę wartość elementów
składowych reflektorów... ale niedużo, patrząc na ceny rynkowe. Niestety na razie
ledy w mijania to nadal nowość - i pierwsi nabywcy płacą za wprowadzanie technologii,
tak jest z każdym produktem.
>
> Pomijając to, ledy to dobry kierunek IMHO. Strumień światła jest (może/powinien
być) lepiej ukierunkowany, niż w reflektorze 'żarówkowym', dzięki temu lampa może
świecić jaśniej i dostrzegasz więcej szczegółów.
>
Właśnie o to mi chodzi - jak to wygląda w praktyce. Czy faktycznie widać
więcej, czy tylko pozornie, a w rzeczywistości widać mniej. Tzn. obszar
oświetlony jasno świecącymi światłami mijania jest tak jasny, że oko
adaptuje się do tych warunków i poza linią odcięcia już nic nie widać - ?
Wiadomo, że te 50 metrów oświetlone światłami mijania to za mało, żeby
zareagować.
Pytanie do praktyków, którzy jeździli takim i takim.
Jadąc w nocy poza terenem zabudowanym jadę cały czas na światłach
mijania. Nawet w lesie, gdy nie ma żadnych samochodów. Długie włączam
tylko na krótkie momenty, gdy chcę coś sprawdzić. Jazda na drogowych
przez dłuższą chwilę sprawia, że oczy przyzwyczajają się do jasnego i po
przełączeniu na mijania (np. gdy pojawia się ktoś z przeciwka) nic nie
widać, aż do czasu, gdy wzrok zaadaptuje się do mniejszej ilości światła.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.17 10:47 Jacek
- 02.09.17 15:57 Mateusz Bogusz
- 02.09.17 21:26 Jacek
- 02.09.17 22:02 Poldek
- 03.09.17 00:49 s...@g...com
- 03.09.17 12:37 j...@i...pl
- 03.09.17 12:42 j...@i...pl
- 03.09.17 19:39 Adam
- 03.09.17 20:55 Poldek
- 03.09.17 21:03 Poldek
- 03.09.17 21:50 j...@i...pl
- 03.09.17 23:00 Budzik
- 03.09.17 23:33 re
- 03.09.17 23:57 Tomasz Pyra
- 04.09.17 08:21 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO