  • Data: 2010-01-19 14:53:00
    Temat: Re: Jaka drukarka Laserowa czarno-biała
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wrażenie, że ostatnio się "odwróciło" - komercha może pomarzyć o sprzęcie, jaki
    kupują "budżety".

    Co do kosztów: w naszym laserowym urządzeniu wielofunkcyjnym Panasonic za poniżej
    800 zł wychodzą makabryczne:
    - wymiana bębna (ok. 270 zł) co 3 tonery ( też 270 zł)...

    Choć i tak największą wadą jest brak dupleksu (nawet w menu, trzeba kombinować, a i
    tak nieczysto drukuje drugą stronę, gdzieś musi
    krawędź papieru zbierać odrobinę proszku).
    JaC

    -----