  • Data: 2009-07-16 09:44:19
    Temat: Re: Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wwwojtek1 pisze:

    > 450D i ewentualnie 1000D z jakimś lepszym nieco szkłem (albo nawet
    > kitem) pozostaje w alternatywie.

    Janko Muzykant ładnie tu napisał o histogramie, chodzi o forsowanie
    dynamiki. Jednym słowem unikniesz przepaleń w locie robiąc zdjęcia na
    ich granicy. Poza tym te korpusy wcale nie najgorzej pracują z
    manualnymi szkłami na m42. I w tym przedziale jest to najlepszy stosunek
    jakości do ceny biorąc pod uwagę Twoje zastosowanie.

    Pozdrawiam.
    Bartko.