  • Data: 2009-07-13 14:44:35
    Temat: Re: Jaka cyfrówka (lustrzanka) do krajobrazów ?
    Od: Kowalski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lip, 16:34, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Niestety nieprawda. Olek ma zbyt mocne filtry AA ograniczające ostrość.
    > Dlatego zdjęcia z najdroższych obiektywów nie różnią się wiele ostrością
    > od najtańszych.

    Napisał to ten, który tych pierwszych nie miał w ręce ... tzn
    założonych na body.

    PS.
    Przy okazji przypominam o fotkach, które nigdy nie zostały tu
    zaprezentowane, a chodziło o fotki z Canona 20/30D i obiektywu C70-200
    udowadniające lepszą ostrość w stosunku do E-300 z Zuiko 35-100 na
    f=2.0 ... Widać kiepsko z tą rozdzielczością w puszkach Canona, a niby
    nie mają tak agresywnych filtrów AA.

    PS
    Do autora wątka. Jak pewnie już zauważyłeś, to na tej grupie polecą Ci
    g... wszelakiej maści, byleby tylko nie był to Olympus.