    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Date: Thu, 30 Aug 2018 09:22:11 +0000 (UTC)
    <oizpu07mx87f$.kq19zre7zdmk.dlg@40tude.net>
    <5...@t...no1>
    <7...@g...com>
    <pm37ul$h27$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <78aude88jgu3$.fouxvscb8y0$.dlg@40tude.net>
    <pm3c5m$ill$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <dftgjxh4sk2s$.nhp5y94lntto.dlg@40tude.net>
    <a...@t...no1>
    <5b86a05e$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@t...no1>
    <5b86bdf3$0$591$65785112@news.neostrada.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    Pawlacz. Nazywa się pawlacz.

    > Ten drugi bialy z lazienki.
    > Przeciez nikt go nie zamurowal po to, aby spalic centrale.
    >
    > Zazwyczaj tak sie prowadzilo do kolejnego gniazdka.

    W sumie ciekawe, czy inne gniazdka też mam tak poprowadzone (tzn. jedno do
    drugiego, drugie do trzeciego), sprawdzę.

    > Moze kiedys w lazience byly dwa, ale przy okazji remontu zlikwidowano
    > niepotrzebne.

    Może tak być...

    > Ewentualnie ... do zarowki prowadzilo, ale teraz lampa w pawlaczu.
    > Ale oswietlenie to raczej na innym obwodzie sie dawalo.

    Oświetlenie łazienki jest tu na tym samym obwodzie (mówiłem, że robił to
    magik?), włącznik jest na zewnątrz (ale diabli wiedzą, gdzie był
    wcześniej).

    W pawlaczu nie było prądu (nie było, bo doprowadziłem, mam tam router i
    różne komputerowe graty za UPS-em), jest tam tylko dzwonek.

    > Na jakiej wysokosci to gniazdko ?
    > Moze tam kiedys wylacznik swiatla byl, ale lampa zrobila sie
    > niepotrzebna i ktos przerobil na gniazdko ?

    Hmm... teraz jestem w pracy więc nie wiem na 100%, ale wydaje mi się że
    trochę niżej, niż wysokość włączników światła. Sprawdzę wieczorem.