  • Data: 2018-08-22 12:10:03
    Temat: Re: Jak znaleźć upływ prądu w ścianie?
    Od: BQB <a...@s...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.08.2018 o 11:59, Queequeg pisze:

    > No tak... tylko na policję mogę zgłosić kradzież, a ja wcale nie jestem
    > przekonany, że to jest kradzież (a nawet ostatnie fakty czyli to, że ten
    > odbiornik nadal tam siedzi i to, że jest podłączony jedynie do fazy,
    > sprawiają że skłaniam się ku teorii o doziemieniu na centrali).
    >
    > Nawet jak straciłem kiedyś tablicę rejestracyjną to nie chcieli przyjąć
    > zgłoszenia, bo nie chciałem zadeklarować, że mi ukradli (bo nie wiedziałem
    > czy ukradli, czy zgubiłem) :)

    Zgłaszasz podejrzenie popełnienie przestępstwa - prąd jest kradziony -
    nie ważne w jaki sposób, w każdym razie wyprowadzany poza mieszkanie bez
    wiedzy właścicielki i najemcy. Co za różnica, czy prąd jest tracony
    przez doziemienie, czy zużywany przez coś konkretnego. Jedynie
    kwalifikacja czynu się zmienia - umyślne/nieumyślne. Ktoś jednak ten
    kabelek od Ciebie z mieszkania wyprowadził. W jakim celu? Niech
    wyjaśniają. Albo będzie policji zależeć na wyjaśnieniu sprawy
    (statystyki wykrywalności) albo mają dobre statystyki i nic nie zrobią i
    po około 2 tygodniach dostaniesz pisemko o umorzeniu z powodu
    niewykrycia sprawcy.