  • 11. Data: 2010-12-29 13:54:35
    Temat: Re: Jak zmusić Oranże do zrozumienia czym jest mBank mobile?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 22:49, Liwiusz pisze:
    > Powinno być mbank mobile.

    Byłem w salunie. Barmanka dzwoniła do wyciskarki pomarańczków i kazali
    jej wpisać emFinance, ale pewnie nie zadziała, bo patrzę teraz w Sieci,
    że to było emFinance kiedyś, a teraz to Aspiro SA jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)

  • 12. Data: 2010-12-29 21:10:31
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > W każdym razie, chciałbym jednak jakoś przekonać Oranże do istnienia
    > mBank mobile i właściwego zassania numeru. Pani na infolinii też
    > brzmiała, jakby nie wiedziała co to mbank. Jest to wykonalne?

    Ja kiedyś przenosiłem do Orange numer z Carrefour Mova. Początkowo było
    podobnie, kobieta stwierdziła, że nie ma takiej sieci. Na to ja
    stanowczo, że poczekam aż się znajdzie i rozsiadłem się na krzesełku. Na
    dowód istnienia pokazałem kobiecie kartę SIM. Po kilku minutach się
    znalazła - była pod nazwą "Mova", bez "Carrefour".

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2010-12-30 22:46:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 28.12.2010 21:41, info pisze:
    > Nie mBank mobile a emFinanse Sp. z o.o. Przynajmniej od tej firmy ja
    > przenosiłem numer.

    No i w końcu do tej poszło. Aczkolwiek mBank się mocno zakręcił.
    Przeniesienie do mBanku załatwiała BlueMedia, doładowania załatwia
    bluemedia. Sieć nazywają mBank Mobile , mówią że Aspiro SA to obsługuje.
    A tak naprawdę to emFinanse

  • 14. Data: 2011-01-03 19:15:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 20:55:25 +0100, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >Nie bardzo rozumiem.

    Moze wcale nie bedzie tak tanio jak sie mamusi wydaje i warto
    skorzystac z niecheci Orange do realizowania umowy :-)

    >A po co mi dwie umowy? Jednego Oranża mi za dużo....

    Z czystej zlosliwosci :-)

    >W każdym razie, podpisanie drugiej umowy im nie zrobi kuku, a mi.

    No nie wiem, nie wiem - jeden numer, dwie umowy, jedna nie realizowana
    - oj, beda musieli sie zdrowo napracowac :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-01-07 21:45:02
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    > W każdym razie, chciałbym jednak jakoś przekonać Oranże do istnienia
    > mBank mobile i właściwego zassania numeru. Pani na infolinii też
    > brzmiała, jakby nie wiedziała co to mbank. Jest to wykonalne?

    Ja dwa lata temu przeniosłem numer z mbank do Orange, w tym celu
    wybrałem się do salonu Orange (nie żadnego punktu czy przedstawiciela) i
    Pani miała ten sam problem, ale ściągnęła jakiegoś wyższego rangą kolegę
    który po konsultacji telefonicznej z kimś tam dowiedział się że mbank to
    emFinanse i w końcu udało się przenieść numer, trwało to co prawda dwa
    dni a nie 24h ale numer bez problemów od ponad dwóch lat działa w Orange
    GO i szczerze mówiąc nie żałuje decyzji - w końcu mogę normalnie dzwonić
    będąc za granicą :-) i nie muszę wybierać GPRS lub roaming.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2011-01-08 10:37:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-01-07 22:45, .Zykfryd. pisze:

    > dni a nie 24h ale numer bez problemów od ponad dwóch lat działa w Orange
    > GO i szczerze mówiąc nie żałuje decyzji - w końcu mogę normalnie dzwonić
    > będąc za granicą :-) i nie muszę wybierać GPRS lub roaming.

    W mBank mobile nie musisz wybierać GPRS lub roaming, tylko wideorozmowa
    lub roaming. :-)

    GPRS i roaming mogą być aktywne jednocześnie.