  • 1. Data: 2010-12-28 17:39:07
    Temat: N8 vs E7 C7
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    Czy C7 i E7 też mają niewymienne baterie, tak jak N8?

    --
    ALEX CloneTrooper
    Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

  • 2. Data: 2010-12-28 18:18:46
    Temat: Re: N8 vs E7 C7
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 18:39:07 +0100, ALEX napisał(a):

    > Czy C7 i E7 też mają niewymienne baterie, tak jak N8?

    N8 ma jak najbardziej wymienną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2010-12-28 19:24:21
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 28 12 2010 19:18, Waldek Godel pisze:

    > N8 ma jak najbardziej wymienną.

    Nie chciałbym Ci psuć samopoczucia, ale nie ma wymiennej/ma niewymienną.
    Parę tekstów z instrukcji obsługi N8:

    "Urządzenie ma wewnętrzną, niewymienialną baterię przeznaczoną do
    wielokrotnego ładowania"

    "Nie próbuj wyjmować baterii z tego urządzenia. W celu wymiany baterii
    udaj się do
    najbliższego autoryzowanego serwisu.
    Usługę wymiany baterii mogą także oferować autoryzowane sklepy."

    "Ważne: Tylko wykwalifikowany personel lub autoryzowany punkt serwisowy może
    wymieniać baterię. Nieupoważniona wymiana baterii może unieważnić gwarancję.

    C7 na szczęście ma wymienną :-)

  • 4. Data: 2010-12-28 19:45:52
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/28/2010 08:24 PM, ALEX wrote:

> [...]
    > może
    > wymieniać baterię. Nieupoważniona wymiana baterii może unieważnić

    http://thenokiablog.com/2010/07/05/nokia-n8-how-to-r
    eplace-battery/
    Jakoś nie wygląda na rocket science...
    Plomb też nie widzę.

    M.

  • 5. Data: 2010-12-28 19:53:03
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 28 12 2010 20:45, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > http://thenokiablog.com/2010/07/05/nokia-n8-how-to-r
    eplace-battery/
    > Jakoś nie wygląda na rocket science...
    > Plomb też nie widzę.

    Miło że potwierdzasz, że jest niewymienna :-)

  • 6. Data: 2010-12-28 19:58:07
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/28/2010 08:53 PM, ALEX wrote:

    eplace-battery/

    > Miło że potwierdzasz, że jest niewymienna :-)

    Mnie tam nie przerasta wykręcenie i wkręcenie dwóch śrub...

    M.

  • 7. Data: 2010-12-28 20:05:02
    Od: atm <...@v...pl>

    > Mnie tam nie przerasta wykręcenie i wkręcenie dwóch śrub...
    >
    > M.

    W tym wypadku wymiennosc jest dosc wzglednym pojeciem, bo z jednej
    strony bez problemu zrobisz to sam w domu, z drugiej raczej tego nie
    zrobisz w autobusie czy pociagu, natomiast w przypadku Deire nie
    stanowiloby problemu.

  • 8. Data: 2010-12-28 20:52:06
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/28/2010 09:05 PM, atm wrote:

> [...]
    > strony bez problemu zrobisz to sam w domu, z drugiej raczej tego nie
    > zrobisz w autobusie czy pociagu, natomiast w przypadku Deire nie
    Nie dalej jak wczoraj słyszałem pomstowanie koleżanki na otwieranie
    klapy baterii właśnie w Desire...

    (wolę przewidywalne śrubki niż nienajlepiej zaprojektowany zatrzask...)

    M.

  • 9. Data: 2010-12-28 21:42:25
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 28 12 2010 20:58, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    >>> http://thenokiablog.com/2010/07/05/nokia-n8-how-to-r
    eplace-battery/

    > Mnie tam nie przerasta wykręcenie i wkręcenie dwóch śrub...

    Co średnio rozgarnięty serwisant zauważy w ułamku sekundy. Zrób to *bez*
    *śladu* to będziesz miał się czym chwalić.
    BTW I sprawdź co znaczy co znaczy "niewymienny", potem kozakuj.
    BTW Popraw amatorów z Nokii, nie wiedzą co piszą.

  • 10. Data: 2010-12-28 23:31:30
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/28/2010 10:42 PM, ALEX wrote:

    > Co średnio rozgarnięty serwisant zauważy w ułamku sekundy. Zrób to *bez*
    > *śladu* to będziesz miał się czym chwalić.

    Jakoś serwisantom się udaje. Magia, nie?

    > BTW I sprawdź co znaczy co znaczy "niewymienny", potem kozakuj.
    > BTW Popraw amatorów z Nokii, nie wiedzą co piszą.

    Ależ proszę...
    Za sjp.pwn.pl:

    niewymienny
    1. <<niemogący być wymienionym na coś innego>>

    Co było do okazania. Bateria jest wymienna :>

    (jak już się czepiasz słownika, to chociaż zajrzyj _przed_ pisaniem może?)

    M.