  • 1. Data: 2010-12-28 17:48:18
    Temat: Tak Tak Fon - jak często zmieniają cenniki?
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Witam,

    chciałem zapytać o częstość zmiany cenników przez Erę dla oferty taktak
    fona.
    Teraz mam w rękach cennik ważny w okresie od 22.11.2010, zastępuje cennik z
    dnia 01.11.2010.
    Czy ktoś to może śledził? Bo wynika chyba z tego że po 3 tygodniach
    wprowadzili nowy. Ale czy to jakaś reguła jest? Od stycznia będzie nowy?

    pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-12-28 18:59:56
    Temat: Re: Tak Tak Fon - jak często zmieniają cenniki?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 18:48:18 +0100, Wojtek wrote:
> [...]
    >Czy ktoś to może śledził? Bo wynika chyba z tego że po 3 tygodniach
    >wprowadzili nowy. Ale czy to jakaś reguła jest? Od stycznia będzie nowy?

    Cenniki to moze i zmieniaja czesto, ale duzych zmian tam nie ma.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-28 19:00:54
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    > Cenniki to moze i zmieniaja czesto, ale duzych zmian tam nie ma.
    >
    > J.

    Chodzi mi o to, czy często dokładają jakieś nowe telefony? Coś widziałem że
    bodajże w lutym 2010 dołożyli jakieś 3 nowe, a potem to nie wiem czy coś
    doszło. Nie wiem czy warto czekać.

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-12-28 19:50:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 20:00:54 +0100, Wojtek wrote:

    >Chodzi mi o to, czy często dokładają jakieś nowe telefony? Coś widziałem że
    >bodajże w lutym 2010 dołożyli jakieś 3 nowe, a potem to nie wiem czy coś
    >doszło. Nie wiem czy warto czekać.

    No zobacz ile modeli produkuje Nokia, SE, czy LG.

    Dokladaja, ujmuja, przenosza do drugiej grupy ..

    J.

  • 5. Data: 2010-12-28 20:57:26
    Od: "Shoot" <s...@e...pl>

    Generalnie "załączniki cenowe" zmieniają się bardzo często (kilka razy
    zdarzyły się zmiany nawet w tym samym tygodniu)... Nie dotyczy to tylko
    przeniesienia danego modelu do "ograniczonej dostępności", ale w większości
    przypadków modyfikacji cen w poszczególnych taryfach...

    Cenników nikt nie zna dużo wcześniej... Punkty sprzedaży otrzymują je max
    1-2 dni przed zmianą, często bywa, że wcześniej publikują je serwisy
    internetowe np. telepolis.pl (ale to zazwyczaj przy jakiś znaczących
    zmianach).

    Shoot

  • 6. Data: 2011-01-07 13:36:18
    Od: "Wojtek" <w...@w...pl>

    Od 1 stycznia są pewne zmiany w cenniku. Niekóre telefony potaniały.

    pozdrawiam,
    Wojtek