  • 1. Data: 2010-12-28 23:57:07
    Temat: ERA TAK TAK - Podwojne Doladowanie
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    ERA TAK TAK - Podwójne Doładowanie - czy jest teraz może taka promocja?

  • 2. Data: 2010-12-29 09:58:13
    Temat: Re: ERA TAK TAK - Podwojne Doladowanie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 00:57:07 +0100, fReLuZ wrote:
    >ERA TAK TAK - Podwójne Doładowanie - czy jest teraz może taka promocja?

    Ha, byla jakas promocja, z czasem trwania ... no wlasnie - do Swiat
    czy do 31.12 ?

    Musisz odszukac regulamin, bo zasady byly skomplikowane, a czasu malo.

    J.

  • 3. Data: 2010-12-29 11:37:32
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-12-29 10:58, J.F. pisze:

    > Ha, byla jakas promocja, z czasem trwania ... no wlasnie - do Swiat
    > czy do 31.12 ?

    czytalem i jakies skomplikowane...

    A jeszcze gdzies jest takowa promocja np. w Heyah?

  • 4. Data: 2010-12-29 22:22:27
    Od: "Shoot" <s...@e...pl>

    Była taka promocja :/

    Zasady inne niz zazwyczaj:

    W jednym z czterech okresów: 22-28 listopada lub 29 listopada-5 grudnia lub
    6-12 grudnia lub 13-19 grudnia 2010 roku trzeba było najpierw WYDAĆ 25 ZŁ
    (np. Odjechana promocja, Internet na maxa, pakiet sms, poczta głosowa).
    Otrzymywało się sms, że spełniło sie warunki i należało doładować konto w
    tym samym okresie i gratisowe doładowanie będzie przyznawane w styczniu.

    Shoot

  • 5. Data: 2010-12-30 14:15:09
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > ERA TAK TAK - Podwójne Doładowanie - czy jest teraz może taka promocja?

    też byłem "fanem" TT, ale ich strategia mi już nie odpowiada, jak poczytałem
    kto ma lepsze warunki to opłaca się Play Fresh i jak wydzwonię kasę to sie
    przenoszę...

    --=olo=--

  • 6. Data: 2011-01-03 04:14:22
    Od: " mak" <j...@g...pl>

    --=olo=-- <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał(a):

    > teĹź byĹ&#65533;em "fanem" TT, ale ich strategia mi juĹź nie odpowiada, jak
    poczytaĹ&#65533;e
    > kto ma lepsze warunki to opĹ&#65533;aca siÄ&#65533; Play Fresh i jak
    wydzwoniÄ&#65533; kasÄ&#65533; to sie
    > przenoszÄ&#65533;...
    >
    > --=olo=--

    U mnie to samo. W TT co promocja to bardziej egzotyczne pomysły, cofają się w
    rozwoju - po wielu latach współpracy czas na migrację niestety...