    From: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jak zmierzyćiloścprądu w akumulatorze?
    Date: Mon, 06 Apr 2009 10:11:52 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Niestety w prosty sposób tego nie zrobisz.
    Są dostępne mierniki mierzące napięce na specjalnym boczniku, które pozwalają
    określić zgubnie czy akumulator jest OK lecz dopiero pomiar pojemności pozwala
    na prawidłową ocenę stanu akumulatora (chociaż nie do końca ponieważ nie
    uwzględnia korozji, której podlegają np. chorągiewki i może się okazać, że
    akumulator pewnego dnia gwałtownie traci całą pojemność).

    Zbyszek