  • Data: 2009-04-06 12:50:41
    Temat: Re: Jak zmierzyć ilośc prądu w akumulatorze?
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario wrote:

    > Czyli skoro możesz sprawdzać 230V to możesz i 10A. Skoro ni eodróżniasz
    > prądu od napięcia to daruj sobie bo zniszczysz miernik.

    Odrożniam. Mój miernik ma jeszcze kilka innych rzeczy. Mierzy np. opór. Tak
    jest tani, dałem za niego 9zł. Ale jest cyfrowy i ja tylko czytam co na nim
    jest napisane.

    > Mogłeś ładować wpinając w szereg miernik ustawiony na pomiar prądu i
    > wyliczyć ile weszło Amperogodzin.

    Nie mam takiego miernika. Chyba, ze to jest jakos ianczej opisane niz Ty
    piszesz tutaj.

    > Powinno wejść w niego ze 22-24 Ah to
    > będzie miał te swoje nominalne 20Ah. Możesz też mierzyć napięcie i
    > przerwać ładowanie gdy akumulator przekroczy 14.4 V przy ładowaniu
    > prądem nie większym niż 2A.

    Tego nie rozumiem. Ładuje automat. Nie mam możliwości sprawdzenia ile
    ładuje, ani jak. Po za tym to jest mocno zmienne w czasie.

    --
    Człowiek tęskni najwięcej za tym, do czego nie jest stworzony. Tadeusz
    Rittner