-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 22 Nov 2010 23:11:42 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak zmienić koło na zapasowe w trasie?
References: <icb5it$a63$1@inews.gazeta.pl>
<r...@4...com>
<i...@p...onet.pl> <icbs93$nbf$1@news.dialog.net.pl>
<i...@p...onet.pl>
In-Reply-To: <i...@p...onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4ceaea9d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.161.250
X-Trace: 1290463901 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27033 83.25.161.250:17603
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2327659
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-22 14:34, Pszemol pisze:
>> Akurat ten gostek, miał źle dobrane nakrętki.
>
> Efekt smarowania jest jednak taki sam: zbierasz koła z szosy...
Etam.
Warto lekko posmarować czubek gwintu szpilki albo śruby smarem
miedziowym albo grafitowym.
Dzięki temu gwint dużo dłużej wytrzyma, a nie słyszałem jeszcze o
przypadku żeby komuś się odkręciły śruby z tego powodu że były posmarowane.
Nie wiem co prawda co by było, gdyby wszystko zapaprać towotem łącznie z
powierzchniami styku nakrętki z felgą, ale mówię o niewielkiej ilości
smaru na koniec gwintu.
Tak z własnego doświadczenia to widzę że najbardziej niszczy gwint jak
odkręca się na sucho nakrętkę z zakurzonej szpilki (mam długie szpilki i
przelotowe nakrętki) kluczem elektrycznym.
Nakrętka stawia tępy opór i przy takim odkręcaniu rozgrzewa się tak że
można się poparzyć. Kilka razy w jedną i w drugą tak i po gwincie.
Natomiast psiknięcie WD-40 przy odkręcaniu, zawsze wyczyszczenie gwintu
i nakrętki, a potem psiknięcie smarem grafitowym albo miedziowym i
wszystko chodzi gładko dziesiątki razy bez problemu.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.10 23:33 DoQ
- 23.11.10 10:51 V-Tec
- 23.11.10 11:03 kamil
- 23.11.10 18:34 venioo
- 24.11.10 07:20 Leszek Kowalski
- 24.11.10 14:21 Pszemol
- 24.11.10 14:19 Pszemol
- 24.11.10 14:18 Pszemol
- 24.11.10 14:16 Pszemol
- 24.11.10 14:15 Pszemol
- 28.11.10 01:09 venioo
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=