    From: "qwer rewq" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Jak zaplacic oc przez internet?
    Date: Sat, 28 Mar 2009 11:06:39 +0000 (UTC)

    > ;) i powinno
    > o=20
    > Z=20
    >
    > =2E.. a od kiedy to dow=C3=B3d zap=C5=82aty jest polis=C4=85 ?
    >
    > Po pierwsze wystarczy mie=C4=87 polis=C4=99 a nie dow=C3=B3d wp=C5=82aty =
    > (nawet jak nie=20
    > zap=C5=82aci=C5=82e=C5=9B drugiej raty to polisa jest wa=C5=BCna)
    > Po drugie nawet jak nie zap=C5=82acisz za now=C4=85 polis=C4=99 (OC)to je=
    > st ona=20
    > automatycznie odnawiana na nast=C4=99pny rok o ile nie zostanie wcze=C5=9B=
    > niej=20
> [...]

    Nie jest tak slodko.

    1. Dla policji moze i sama polisa wyetarczy ale:
    2. Zgodnie z ustawa o OC zaklad ubezpieczen przejmuje odpowiedzialnosc za
    szkody PO zaplaceniu składki lub pierwszej raty skladki.

    Tak wiec policja moze sie i nie przyczepi za brak wplaty (sama polisa) ale
    jezeli nie poszedl przelew a szkoda z OC bedzie to moga zaczac sie kwiatki...

    B.