  • Data: 2009-03-28 18:39:39
    Temat: Re: Jak zaplacic oc przez internet?
    Od: KLOSZ <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek pisze:

    > Wiele osob tutaj pisze podajac przklady jak to niby po kilka lub kilkanascie
    > razy byli kontrolowani przez policje!
    > Tak sie zastanawiam skad sie bierze to zbiorowe zmyslanie? Czyzby licytacja
    > kto wiecej?
    > jakos przez wiele lat jazdy na moto i samochodem zaledwie kilka razy bylem
    > kontrolowany, mysle wiec ze te wasze wiec te wasze wielokrotne kontrole to
    > albo sa bajki albo jezdzicie wokol komendy policji popelniajac co chwile
    > wykroczenia drogowe! :)

    Wiesz, pytanie jest takie: ile kilometrow przejezdzales w ciagu tych
    swoich wielu lat jezdzenia?
    10, 20 tys km rocznie?
    Ja na przyklad napisalem o klkunastu kontrolach na przestrzeni mininych
    prawie dziesiecu lat i uwazam, ze przy ilosci pokonywanych kilometrow to
    jest malo spotkan z policja, bo mogloby sie zdarzyc i wiecej. Wiec moze
    nie generalizuj z tym zbirowym zmyslaniem ;-) .

    Aha i nie jezdze wokol komendy tylko raczej wokol naszego pieknego kraju
    a czasem i dalej jak sie trafi.

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ