  • Data: 2009-03-29 16:42:05
    Temat: Re: Jak zaplacic oc przez internet?
    Od: wiewior <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek pisze:

    > W zasadzie odpowiedz na to pytanie zostala juz udzielona.
    > Ja przyczepie sie do pewnego zjawiska.
    > Wiele osob tutaj pisze podajac przklady jak to niby po kilka lub kilkanascie
    > razy byli kontrolowani przez policje!
    > Tak sie zastanawiam skad sie bierze to zbiorowe zmyslanie? Czyzby licytacja
    > kto wiecej?

    W tym roku 2 razy, raz przy okazji wręczania mandatu, drugi raz tak
    sobie. Zeszłego roku 3 razy, w tym raz na złość, że ich wyprzedziłem
    śpiesząc się do pracy. Czyli w ostatnim czasie 3 razy + 2 razy
    uniknąłbym, gdybym jeździł spokojniej. Wcześniej dokładnie nie pamiętam,
    ale podobnie, po kilka razy każdego roku. Przemnóż przez 5 lat i
    wychodzi kilkanaście razy. Wcześniej rzeczywiście kontroli nie miałem,
    ale jeździłem po 10kkm rocznie lub mniej. Może po prostu mało jeździsz.

    --
    Wiewiór