  • 61. Data: 2014-02-07 14:52:10
    Temat: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Większej głupoty dawno nie czytałem. Opisuj dalej.

    Widocznie mało czytałeś.

  • 62. Data: 2014-02-07 14:56:15
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Przemysław Ryk nabazgrał(a):

    > Najchętniej to wodne. :) Nie wiem, jak by mi się kręcony na 3,9 GHz E8400
    > przy pasywnym chłodzeniu zachowywał.

    Znajomemu brałem takie coś i wyrabia:

    AMD Phenom II X4 955 Black Edition, jak mi pisze znajomy to ciągnie 140W
    http://www.zalman.co.kr/global/product/Product_Read.
    php?Idx=782&categoryname=Cooling

    W razie czego można w środek zestawu dołożyć wolnopobrotowy wentyl.

    A jeśli ci się nudzi i masz sporo wolnego czasu to może tak :)

    http://cdn.overclock.net/3/32/900x900px-LL-32f1c353_
    02-DSC_4103.jpeg
    tutaj więcej: http://www.overclock.net/t/1424387/lightbox/position
    /1

  • 63. Data: 2014-02-07 16:15:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 7 Feb 2014 14:56:15 +0100, Chris napisał(a):

    > Znajomemu brałem takie coś i wyrabia:
    >
    > AMD Phenom II X4 955 Black Edition, jak mi pisze znajomy to ciągnie 140W
    > http://www.zalman.co.kr/global/product/Product_Read.
    php?Idx=782&categoryname=Cooling

    Mugen 2 możliwe, że też by dał radę. Choć w tej chwili i przy pracującym
    wiatraku CoreTemp pokazuje 55° (taktowanie 2,8 GHz - bez obciążenia).

    > W razie czego można w środek zestawu dołożyć wolnopobrotowy wentyl.
    >
    > A jeśli ci się nudzi i masz sporo wolnego czasu to może tak :)

> [...]

    Czas bym znalazł, chęci też nie brakuje, z zasobnością portfela gorzej. ;D

    [ Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która nigdy się nie ]
    [ sprzykrzy... (Oscar Wilde) ]

  • 64. Data: 2014-02-08 00:11:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-07 12:45, Przemysław Ryk pisze:

    > Lubię grzebać w kompach - nic nie poradzę. :) Dopieszczenie własnej
    > konfiguracji, to już po prostu mam we krwi. :)

    No i pochwalam takie zainteresowania, szczególnie w epoce kiedy
    posiadanie takowych jest uznawane za dziwactwo :-)

    > Ja raczej preferuję duży radiator z wolnoobrotowym wentylatorem - ot obecnie
    > mam Mugena 2. :)

    A ja preferuję brak wentylatora. Niby tam jest ale sporadycznie się
    uruchamia. Wolę chłodzenie pasywne, szybki, nie podkręcany procek
    (4.01GHz). Jedynie gdy jakieś długotrwałe obliczenia zapuszczam, to
    słychać szum powietrza i po chwili znów błoga cisza.

    Marek

  • 65. Data: 2014-02-08 00:18:46
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-07 14:49, Poldek pisze:

    > To co powstaje na dyskach to nie jest obraz
    > zainstalowanego systemu. W przypadku użycia tych dysków otrzymujemy
    > zainstalowany "świeży" system, tak jak komp przyszedł z fabryki, bez
    > aktualizacji itp.

    Jest tylko jeszcze jeden aspekt, o którym pisałem (nie wiem czy w tej
    gałązce dyskusji). Mianowicie we wspomnianym urządzeniu nie zadziałało
    ratowanie systemu. Najprawdopodobniej wirus pouszkadzał struktury na
    dysku. No i to się zdarzać może. Dlatego podchodzę do dawania systemu na
    odrębnej partycji jak do jeża. Czemu nie można dać tego samego na DVD
    tylko pakować na ulotny nośnik?? Przecież płyty kosztują grosze.

    Marek

  • 66. Data: 2014-02-08 12:34:52
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Wątek o kaloryferach i darmowym prądzie to ntg ;-)

    -----

  • 67. Data: 2014-02-08 12:42:42
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Taak?
    Co mamy zrobić z trzema dyskami IDE po 500 GB (3,5'' niestety)?
    Chyba nic większego nie było na rynku.
    Rejestracja video, teraz wkłada się po 2 GB, a chciałoby się po 3GB
    Ale rzeczywiście w notku mam największe jakie robili IDE czyli coś 360 GB i od lat
    spokojnie wystarcza pojemności.

    -----

  • 68. Data: 2014-02-08 12:44:35
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Masz na myśli Kies (Samsunga)?

    -----
    > Na początku wystarcza odinstalować i zainstalować KIS a potem już nawet to nie
    pomaga.

  • 69. Data: 2014-02-08 16:28:13
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-08 12:44, 666 pisze:
    > Masz na myśli Kies (Samsunga)?
    >
    > -----

    Kaspersky Internet Security

    Marek

  • 70. Data: 2014-02-08 20:38:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    > Widocznie mało czytałeś.

    Jaki producent nie umieszcza na swojej stronie sterowników tylko zmusza do
    używania starych sterowników na zasyfionym backupie.