    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak zainstalować system na netbooku?
    Date: Sat, 08 Feb 2014 00:18:46 +0100

    W dniu 2014-02-07 14:49, Poldek pisze:

    > To co powstaje na dyskach to nie jest obraz
    > zainstalowanego systemu. W przypadku użycia tych dysków otrzymujemy
    > zainstalowany "świeży" system, tak jak komp przyszedł z fabryki, bez
    > aktualizacji itp.

    Jest tylko jeszcze jeden aspekt, o którym pisałem (nie wiem czy w tej
    gałązce dyskusji). Mianowicie we wspomnianym urządzeniu nie zadziałało
    ratowanie systemu. Najprawdopodobniej wirus pouszkadzał struktury na
    dysku. No i to się zdarzać może. Dlatego podchodzę do dawania systemu na
    odrębnej partycji jak do jeża. Czemu nie można dać tego samego na DVD
    tylko pakować na ulotny nośnik?? Przecież płyty kosztują grosze.

    Marek