  • 1. Data: 2014-02-02 22:00:38
    Temat: ethernet over power line
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    zalozylem sobie polaczenie ethernet przez linie zasilajaca, czyli w
    gniazdka wetkniete sa takie divajsy ;D

    Czym potestowac transfer przez taka linie?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 2. Data: 2014-02-03 00:59:28
    Temat: Re: ethernet over power line
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 02 Feb 2014 22:00:38 +0100, mr misio napisał(a):

    > zalozylem sobie polaczenie ethernet przez linie zasilajaca, czyli w
    > gniazdka wetkniete sa takie divajsy ;D
    >
    > Czym potestowac transfer przez taka linie?

    stoperem?

    --
    jg

  • 3. Data: 2014-02-03 09:55:22
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik jg napisał:

    > stoperem?

    cos bardziej zautomatyzowanego?

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 4. Data: 2014-02-03 14:21:52
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    mr misio wrote:

    > cos bardziej zautomatyzowanego?

    Nie wiem jaki masz system, ale w Win7 przy kopiowaniu przeciągnij-upuść
    pokazuje się aktualne tempo kopiowania w MB/sek. :-)

  • 5. Data: 2014-02-03 17:43:06
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Poldek napisał:

    > Nie wiem jaki masz system, ale w Win7 przy kopiowaniu przeciągnij-upuść
    > pokazuje się aktualne tempo kopiowania w MB/sek. :-)

    Chodzilo mi raczej o cos, co znalazlem:

    http://www.dobreprogramy.pl/jperf,Program,Windows,28
    703.html

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 6. Data: 2014-02-03 22:57:19
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    mr misio wrote:

    > Chodzilo mi raczej o cos, co znalazlem:
    >
    > http://www.dobreprogramy.pl/jperf,Program,Windows,28
    703.html

    Ile wyszło?

  • 7. Data: 2014-02-03 23:55:12
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    703.html

    > Ile wyszło?

    U mnie z Zyxelem 500Mbps wychodzilo max 50Mbps, w dzien w ogole nie
    dzialalo. Szkoda zachodu.

    --
    Pozdr

  • 8. Data: 2014-02-04 00:22:06
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Poldek napisał:

    703.html

    > Ile wyszło?

    Dopiero pomierze :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 9. Data: 2014-02-04 08:14:21
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Mon, 03 Feb 2014 22:57:19 +0100, Poldek napisał(a):

    703.html

    > Ile wyszło?

    Coś dupiany ten program. Pokazuje mi transfery 3-4 razy niższe niż przy
    kopiowaniu komputer-komputer. 235274 Kbits/sec. W menadżerze zadań
    wykorzystanie sieci też nie przekracza 24%.

  • 10. Data: 2014-02-09 09:42:04
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Leszek K. wrote:

    > Coś dupiany ten program. Pokazuje mi transfery 3-4 razy niższe niż przy
    > kopiowaniu komputer-komputer. 235274 Kbits/sec. W menadżerze zadań
    > wykorzystanie sieci też nie przekracza 24%.

    Napisz jakie masz transfery, jak mierzysz, jak kopiujesz komputer <->
    komputer.