  • Data: 2010-09-01 14:17:45
    Temat: Re: Jak z publikacja takich zdjęc będzie ?
    Od: Anonim <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2010 14:22, Roger from Cracow pisze:
    > Sytuacja: przyjaciel otwiera gdzieś poza Krakowem coś jak żłobek. W
    > pierwszy
    > dzień planuje zrobić tzw. dni otwarte. Normalna sala, rodzice, dzieci
    > mogą sie
    > pobawić itd. Wybieram sie do niego ze swoim synkiem i przy okazji chce mu
    > zrobić mini reportaż z tego dnia. Kolega by chciał zawiesić na stronie tego
    > żłobka mini galerię z wydarzenia.
    >
    > Pytanie; wszak żyjemy w pojebanych czasach ludzi zakompleksionych bojących
    > sie pokazać swojego wizerunku. Co z taka publikacją galerii na łamach
> [...]

    Fotografuj i się nie przejmuj. Na stronie pewnie w galerii wyląduje
    kilka fotek i nawet jak jakieś będzie "nieładne" to w pierwszej linii
    ktoś się zgłosi aby to z tej strony "zdjąć". I po będzie po temacie.
    Te wszystkie wielkie prawa autorskie są stworzone aby chronić
    wąską elitę pojebanych czasów bo dla nich każdy flesz odbity na pysku to
    kasa.

    Do tych bojących się pokazać dołączył bym jeszcze tych trzęsących
    porami fotografów. ;)

    Jak chcesz to przed wejściem spisuj z każdym na papierku zgodę o
    publikacje zdjęć... tak jak pewnie robisz na weselach i innych
    imprezach... ;) Powodzenia.

    --
    Jestem anonim aby nikt nie pomyślał, że jestem jednym z Was.