  • Data: 2010-09-04 15:25:26
    Temat: Re: Jak z publikacja takich zdjęc będzie ?
    Od: Anonim <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2010 21:56, KrzysztofK pisze:

    > To ja może odpowiem nie wnikając w odpowiedzi nastoletnich pojebańców
    > nie mających dzieci i mających małe pojęcie o prawie,
    > które pewnie padły gdzieś tam w wątku bo musieli się wypowiedzieć....

    No i błąd.

    Ale wątłe ego podbudowałeś.

    > W normalnie prowadzonym żłobku/przedszkolu/szkole rodzice dostają

    Tylko w jakim normalnym prawie jest nakaz aby taki dokument
    wprowadzić w _każdym_ przedszkolu.

    > oświadczenie czy chcą aby wizerunek dziecka/prace dziecka/zdjęcia z życia
    > ww instytucji na których są ich dzieci - były publikowane w internecie
    > na stronie ww instytucji.
    >
    > TAK / NIE
    >
    > Zakreśl właściwe....
    >
    > I tyle. Jeżeli jakiś rodzic z jakiś względów nie chce aby publikować
    > zdjęcia jego dziecka to wtedy wychowawczyni robić musi selekcję.
    >
    > Jeżeli w danym żłobku tego nie wprowadzono to.... mają problem.
    > No ale doświadczenie nabywa się z czasem...

    Podtrzymuje swoją opinie bo jak widzę wynika z kretynizmów
    prawnych człowieczeństwo nam zaczyna uciekać. Dlatego takie prawa
    i sprawiedliwości muszą istnieć abyś Ty pacanie mógł się mądrować...

    Ciekawe czy znasz już paragraf na tego "pojebańca" bo dla mnie
    klasyfikacja jest jasna (reszta wypowiedzi NTG). Dziwne masz pojęcie
    prawa. Pewnie sprawiedliwość też po Twojej stronie być musi.

    --
    Jestem anonim aby nikt nie pomyślał, że jestem jednym z Was.