  • Data: 2011-11-19 05:39:29
    Temat: Re: Jak wyłaczyć czujnik otwarcia laptopa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "G Nowak" <g...@g...com> wrote in message
    news:aiBxq.60361$Bf.32477@newsfe17.ams2...

    > Ale zamiast usypiania (po co?) moze ustawic hibernacje, wtedy klapa nie
    > bedzie go budzic.

    OK, nie dogadaliśmy się - przez usypianie miałem na myśli hibernację
    a nie funkcję sleep. Po naciśnięciu guzika power laptop się hibernuje,
    niestety wciąż budzi go najdrobniejsze dotknięcie klapy, tego czujnika.
    Nie używam w ogóle funkcji sleep poza momentem gdzie wystartuje
    screen saver. Ale nie o tym teraz mowa. Jak słusznie zauważył kolega
    Rafał, nie jest istotne jak wprowadzić laptop w stan hibernacji, istotne
    jest jak uniemożliwić mu łatwe wybudzanie się.
    Ewidentne jest dla mnie że jest inne ustawienie tego czujnika zaraz
    po uśpieniu laptopa w stan hibernacji, bo zmienia się ono gdy się go
    wyłączy w czasie startu systemu guzikiem power w czasie logo TOSHIBA.
    Pytanie jest jak się dostać do tej opcji BIOSu i jak się ona może nazywac.