eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Jak wygląda praca na infolinii w ErzeRe: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!g
    oblin1!goblin.stu.neva.ru!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Mon, 12 Apr 2010 18:42:38 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <hpvihk$8lu$1@news.task.gda.pl>
    References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hptmet$c1h$1@inews.gazeta.pl> <hpuh4a$oj8$1@news.task.gda.pl>
    <hpvh9h$kme$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sub227-150.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1271090548 8894 85.193.227.150 (12 Apr 2010 16:42:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:42:28 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hpvh9h$kme$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991907
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hpvh9h$kme$...@i...gazeta.pl...
    > dziwi mnie, że piszesz, że nagminnie nie ma kontaktu ze strony konsultantów;
    > oddzwanianie nie odbywa się na zasadzie ustawienia przypomnienia w komórce czy
    > outlooku tylko mamy tzw. zadania na kliencie, które sobie ustawiamy na dany
    > dzień i godzinę i mrugają nam 15 minut przed czasem; jak powiem klientowi że
    > zadzwonie i nie zrobie zadania a taką rozmowę mi odsłuchają to mam nie
    > załatwioną sprawę klienta i ocenę 43%; a jak przekrocze ustawione czasy to
    > potem przyjdzie raport i sie trza tłumaczyć z tego czemu do klienta
    > zadzwoniłem po czasie; ale fakt czasem człowiek po rozmowie zapomni zrobić
    > zadania

    Na numer z ery bardzo rzadko oddzwaniali (mieli coś sprawdzić i powiedzieć jak
    sytuacja wygląda). Mi nie chodzi, że obiecał zadzwonić jutro o 9, a zadzwonił o
    10. Chodzi mi, że część z nich nie wprowadza do systemu alarmu/przypomnienia
    itp.
    Nie zadzwoni konsultant i muszę sam znowu dzwonić i tłumaczyć kolejnej osobie
    problem. Człowiek ma prawo się zirytować., ale konsultant nie jest zawsze
    niewinny. Skoro tam nie jest tam tak ciekawo to lepiej zrezygnować, niż tracić
    czas i nerwy.

    --
    Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: