-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!g
oblin1!goblin.stu.neva.ru!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "qwerty" <q...@p...fm>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Mon, 12 Apr 2010 18:42:38 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 24
Message-ID: <hpvihk$8lu$1@news.task.gda.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
<X...@1...0.0.1>
<hptmet$c1h$1@inews.gazeta.pl> <hpuh4a$oj8$1@news.task.gda.pl>
<hpvh9h$kme$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: sub227-150.elpos.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1271090548 8894 85.193.227.150 (12 Apr 2010 16:42:28 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:42:28 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hpvh9h$kme$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991907
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:hpvh9h$kme$...@i...gazeta.pl...
> dziwi mnie, że piszesz, że nagminnie nie ma kontaktu ze strony konsultantów;
> oddzwanianie nie odbywa się na zasadzie ustawienia przypomnienia w komórce czy
> outlooku tylko mamy tzw. zadania na kliencie, które sobie ustawiamy na dany
> dzień i godzinę i mrugają nam 15 minut przed czasem; jak powiem klientowi że
> zadzwonie i nie zrobie zadania a taką rozmowę mi odsłuchają to mam nie
> załatwioną sprawę klienta i ocenę 43%; a jak przekrocze ustawione czasy to
> potem przyjdzie raport i sie trza tłumaczyć z tego czemu do klienta
> zadzwoniłem po czasie; ale fakt czasem człowiek po rozmowie zapomni zrobić
> zadania
Na numer z ery bardzo rzadko oddzwaniali (mieli coś sprawdzić i powiedzieć jak
sytuacja wygląda). Mi nie chodzi, że obiecał zadzwonić jutro o 9, a zadzwonił o
10. Chodzi mi, że część z nich nie wprowadza do systemu alarmu/przypomnienia
itp.
Nie zadzwoni konsultant i muszę sam znowu dzwonić i tłumaczyć kolejnej osobie
problem. Człowiek ma prawo się zirytować., ale konsultant nie jest zawsze
niewinny. Skoro tam nie jest tam tak ciekawo to lepiej zrezygnować, niż tracić
czas i nerwy.
--
Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- wyobrazcie sobie ze
- Nowy sprytny tel. z Androidem 13. - OSTRZEŻENIE!!!
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=