-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!new
s.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
Date: Mon, 12 Apr 2010 18:11:24 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <hpvh9h$kme$1@inews.gazeta.pl>
References: <hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl>
<X...@1...0.0.1>
<hptmet$c1h$1@inews.gazeta.pl> <hpuh4a$oj8$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.117.116.40
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271089266 21198 195.117.116.40 (12 Apr 2010 16:21:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Apr 2010 16:21:06 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: konsultant.ery
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991906
[ ukryj nagłówki ]
> Odpowiedz szczerze. Czy zdarzyło Ci się obiecać, że oddzwonisz tego samego
> dnia
> lub następnego i tego nie uczynić? W erze jest to nagminne.
>
zdarzyło się trochę, głównie w dwóch sytacjach
- jak już dzwonię do gościa 8. raz i gadam po 10-15 minut w kołko na temat
tej samej oferty i tych samych telefonów a on ciągle mówi że jeszcze musi
się zastanowić
- jak sie trafi wyjątkowo cięzki i niemiły typ; dzwonie raz przez 10
sekund - nie odbiera, brak kontaktu :)
dziwi mnie, że piszesz, że nagminnie nie ma kontaktu ze strony konsultantów;
oddzwanianie nie odbywa się na zasadzie ustawienia przypomnienia w komórce
czy outlooku tylko mamy tzw. zadania na kliencie, które sobie ustawiamy na
dany dzień i godzinę i mrugają nam 15 minut przed czasem; jak powiem
klientowi że zadzwonie i nie zrobie zadania a taką rozmowę mi odsłuchają to
mam nie załatwioną sprawę klienta i ocenę 43%; a jak przekrocze ustawione
czasy to potem przyjdzie raport i sie trza tłumaczyć z tego czemu do klienta
zadzwoniłem po czasie; ale fakt czasem człowiek po rozmowie zapomni zrobić
zadania
--
Pracownik Hotline Era
Następne wpisy z tego wątku
- 12.04.10 16:42 qwerty
Najnowsze wątki z tej grupy
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)