    From: "Konsultant z Ery" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Date: Mon, 12 Apr 2010 18:11:24 +0200

    > Odpowiedz szczerze. Czy zdarzyło Ci się obiecać, że oddzwonisz tego samego
    > dnia
    > lub następnego i tego nie uczynić? W erze jest to nagminne.

    zdarzyło się trochę, głównie w dwóch sytacjach
    - jak już dzwonię do gościa 8. raz i gadam po 10-15 minut w kołko na temat
    tej samej oferty i tych samych telefonów a on ciągle mówi że jeszcze musi
    się zastanowić
    - jak sie trafi wyjątkowo cięzki i niemiły typ; dzwonie raz przez 10
    sekund - nie odbiera, brak kontaktu :)

    dziwi mnie, że piszesz, że nagminnie nie ma kontaktu ze strony konsultantów;
    oddzwanianie nie odbywa się na zasadzie ustawienia przypomnienia w komórce
    czy outlooku tylko mamy tzw. zadania na kliencie, które sobie ustawiamy na
    dany dzień i godzinę i mrugają nam 15 minut przed czasem; jak powiem
    klientowi że zadzwonie i nie zrobie zadania a taką rozmowę mi odsłuchają to
    mam nie załatwioną sprawę klienta i ocenę 43%; a jak przekrocze ustawione
    czasy to potem przyjdzie raport i sie trza tłumaczyć z tego czemu do klienta
    zadzwoniłem po czasie; ale fakt czasem człowiek po rozmowie zapomni zrobić
    zadania

    --
    Pracownik Hotline Era