  • Data: 2010-04-12 22:59:11
    Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Od: "Tomi" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konsultant z Ery" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hpteeq$giq$1@inews.gazeta.pl...
    > Rzeczywistość jest jednak taka, że z reguły siedzi tam młody człowiek, dla
    > którego jest to pierwsza praca i jest on na początku swojej kariery
    > zawodowej. Nie jest to robot służący do wysłuchiwania rozkazów ani
    > zbierania jebów tylko zwykły normalny człowiek - tacy jak Wasi znajomi czy
    > może Wasze dzieci. Zanim więc zadzwonicie po raz kolejny na infolinię
    > chciałbym żebyście poznali jak wygląda taka praca od kuchni

    Heh... pamietam takiego jednego "gagatka" az do dzis ;) Jakos konczyla mi
    sie umowa w biznesie, chcialem jeszcze troszke poczekac na nowosci i mialem
    juz upatrzonego samsunga omnie albo htc diamond (pozniej sie okazalo ze to
    mda4), wchodzily dopiero do sprzedazy i nie kazdy wiedzial co to i z czym
    sie to je.
    Rozmowa na poczatku w miare na poziomie, ja dosc zdecydowany na konkretne
    dwa aparaty, konsultant baaardzo chcial mi sprzedac iphona (uwczesna nowosc
    i hicior za spore fundusze) i twierdzil ze tych co chce to nie ma i pewnie
    nie bedzie i ze wogole zlom jakis. I ze jednak moze tego iphona wezme.
    Jak nie ifona, to jakiegos tam samsunga bo ma niezla "muze" i mozna
    "empeczy"duzo "zarzucic". Odparlem ze muzyki to ja na audio w aucie slucham
    a telefon potrzebuje do pracy. Troche mnie juz zmeczyl i w koncu pytam OK
    ale co ja z tym iphonem zrobie ??
    A moj profesjonalny biznes konsultant na to, cytuje: "no jak co? SPYLI pan
    go na allegro i za kasiorke kupi cos innego" Hehee poczuulem sie jak w
    podstawowce :] Rozbawil mnie tym do lez, podziekowalem slicznie, poszedlem
    tego samego dnia na miasto do salonu Ery, trafilem mila i obcykana pania i
    kupilem sobie Diamond Toucha w wersji MDA z nawigacja.
    Kiedys to byl poziom, teraz to samo jest wszedzie - dzwonisz do TP i na
    pierwszej lini przewaznie masz malo oblatanych FAQ'menow, dopiero jak sie
    robi problem i afera to przelaczaja dalej. Jak sie wystarczajaco wysoko
    trafi i potrzasnie to sami potrafia zadzwonic kilka razy z pytaniem czy juz
    wszystko OK.