  • Data: 2010-04-11 20:41:28
    Temat: Re: Jak wygląda praca na infolinii w Erze
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-04-2010 o 00:19:09 Konsultant z Ery <k...@g...pl>
    napisał(a):

    > Tak wygląda w skrócie praca na słuchawkach. Także jak zadzwonisz kiedyś
    > na infolinie, pomyśl że tam siedzi po drugiej stronie normalny człowiek
    > który pracuje a nie dłubie w nosie i popija kawkę

    Też mi przykro z tego powodu że pracujesz w takim zawodzie. Jeżeli mówisz
    o szacunku i godności do drugiego człowieka to myślę że każdy zasługuje. A
    co do Twojego zawodu, to niestety musisz się liczyć z tym że trafisz na
    niekumatych, chamów, podirytowanych, wściekłych, etc.

    Co do spraw zawodowych, to potępiam i na pohybel. Myślę że to piszesz jest
    regułą w telemarketingu i infoliniach, dodatkowo wyzysk. Trzeba być
    samobójcą lub mieć odpowiednie uwarunkowania osobowościowe aby tam
    pracować. Jakie? Ogólna olewka, pchanie na chama oferty i nie podpadać
    nikomu. Twarda szkoła. Szczerze współczuje tam zatrudnionym. Swoje zdanie
    wyrobiłem nie na własnej skórze ale znajomych i akurat nie w infolinii
    Ery, ale innych równie powszechnych.

    Ogólnie to już chyba wiesz, co jest wpisane w chleb powszedni w tych 8
    godzin i twój wybór (lub brak).

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?