  • Data: 2017-03-05 11:20:12
    Temat: Re: Jak wyciszyc wentylator?
    Od: grapeli23 <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.03.2017 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Oczywiście że są, tylko niekoniecznie spełniają założenia jakie np. ja
    > zakładam względem takiego "routera". Np. mój dodatkowo przelicza filmy
    > (DV->H264), robi za server SDR, robi za NAS, robi za maszynę do
    > szybkieko testowania kompilacji, zbiera wyniki pomiarów z domu, pracuje
    > jako serwer www, pracuje jako serwer openvpn itd itp a i zapomniałem:
    > robi NATa. OpenWRT i podobne okrojone dystrybujce nadają się do tego
    > tylko częściowo. Troche szkoda marnowac potencjał takiego routerka tylko
    > do robienia NATu.

> [...]

    Szczerze, to wolę aby robił jedną rzecz ale dobrze.
    Choćby obsługiwał świetny, szybki, bezpieczny tunel jak - WireGuard.
    Z wsparciem dla curve25519, ChaCha20, Poly1305.
    https://www.wireguard.io/

    Te wspomniane inne zastosowanie wcale nie są wykluczone pod lede. To
    normalny Linux, tyle że wykorzystuje inną bibliotekę podstawową C -
    musl.