  • Data: 2017-03-05 13:04:59
    Temat: Re: Jak wyciszyc wentylator?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-05 11:20, grapeli23 wrote:
    > Te wspomniane inne zastosowanie wcale nie są wykluczone pod lede. To
    > normalny Linux, tyle że wykorzystuje inną bibliotekę podstawową C -
    > musl.

    Nie mam doswiadczenia z musl, ale to akurat może być przeszkodą. Choć
    bardziej obawiałbym się braku podstawowych biblitek które twórcy
    dystrybucji uznali za nieważne do routowania. OpenWRT mimo że mógl robić
    wiele, to transkodować filmów nie z powodu braku libavcodec i wymagał
    straszliwej rzeźby aby to obejść.