  • 11. Data: 2024-09-08 03:23:34
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-07, Ewa <E...@c...pl> wrote:
    > Chcę kupić nowego laptopa.
    > Kiedyś widziałam strony sklepów komputerowych, na których
    > można było zaznaczyć wybrane parametry kompów i w ten sposób
    > wybrać odpowiednią konfigurację.
    > Teraz nie pamiętam gdzie to było.
    > Czy ktoś mógłby podać linki do takich sklepów? Będę bardzo
    > wdzięczna.

    Wiele sklepów tak ma. Np. euro:
    https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki.bhtml

    Nawet w Ceneo są opcje:
    https://www.ceneo.pl/Laptopy

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2024-09-08 06:49:38
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 7.09.2024 o 17:20, PiteR pisze:
    > in <news:vbhf6u$5e3$1@news.chmurka.net>

    > To marnotrawstwo pieniędzy.
    > No chyba, że dziecku, na prezent.
    > Dziecko nie rozumie, chce rozpakować. Chce mieć nowy i błyszczący.
    > Bardziej błyszczący niż koledzy mają.

    Lepiej pilnuj swoich pieniędzy i nie zaglądaj innym do kieszeni.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.

  • 13. Data: 2024-09-08 09:09:06
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > Wiele sklepów tak ma. Np. euro:
    > https://www.euro.com.pl/laptopy-i-netbooki.bhtml
    >
    > Nawet w Ceneo są opcje:
    > https://www.ceneo.pl/Laptopy
    To jest to. Dzięki.

    Nie znalazłam możliwości takich zaznaczeń ani na Allegro,
    ani w MediaExpert, ani na Euro. Może źle szukałam.

    Jednak wysyłając moją prośbę na grupę myślałam raczej
    o konkretnych sklepach komputerowych licząc na to,
    że tam będzie możliwość dokładniejszego wyboru.
    Chyba coś takiego było kiedyś na stronie x-kom,
    ale teraz tego nie widzę.

    Musze jeszcze spróbować używając przeglądarki Edge.
    FireFox już kilka razy mnie zawiódł, ale jakoś jestem
    do niego przyzwyczajona i zawsze od niego zaczynam.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 14. Data: 2024-09-08 10:09:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Sep 2024 23:08:09 +0200, Ewa napisał(a):

    > Czy ja prosiłam o radę co kupić?
    >
    > Ewa

    Tak. Cytuję: "Jak wybrać laptopa?"
    PS. Stosuj delimiter.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2024-09-08 10:36:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 08.09.2024 o 09:09, Ewa pisze:
    > Nie znalazłam możliwości takich zaznaczeń ani na Allegro,
    > ani w MediaExpert, ani na Euro. Może źle szukałam.

    Tak. Masz problemy ze wzrokiem. Zleć komuś innemu kupienie laptopa.

    Serio. Twój wybór będzie ZŁY.

  • 16. Data: 2024-09-08 11:42:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 7 wrz 2024 o 23:08, Ewa pisze:

    > Czy ja prosiłam o radę co kupić?

    Moim zdaniem -- tak...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 17. Data: 2024-09-08 11:45:49
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 8 wrz 2024 o 09:09, Ewa pisze:

    > Chyba coś takiego było kiedyś na stronie x-kom,

    Możesz poprosić o pomoc sprzedawców -- niech
    wyfiltrują to, co Cię interesuje...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 18. Data: 2024-09-08 11:56:46
    Od: Ewa <E...@c...pl>

    > Tak. Cytuję: "Jak wybrać laptopa?"
    > PS. Stosuj delimiter.

    A Ty i nie tylko Ty nie odróżniasz słów:
    Jak i jaki.
    Czytanie ze zrozumieniem to dla niektórych duża trudność.

    Ewa

  • 19. Data: 2024-09-08 13:02:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2024 11:56:46 +0200, Ewa napisał(a):

    > A Ty i nie tylko Ty nie odróżniasz słów:
    > Jak i jaki.
    > Czytanie ze zrozumieniem to dla niektórych duża trudność.
    >
    > Ewa

    Chcesz się kłócić? Pani mówi, pani ma. Na przyszłość staranniej
    artykułuj swoje potrzeby i nie zadzieraj nosa. A co do *twojego*
    meritum, to zalecam google.
    PS. stosuj delimiter a jak nie wiesz co to, zapytaj potomstwa.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2024-09-08 13:20:17