    From: Ewa <E...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Jak wybrać laptopa?
    Date: Thu, 19 Sep 2024 07:44:35 +0200

    W dniu 2024.09.18 o 23:29, Adam pisze:

    > Zbyt drogie czy zbyt drogo?

    Zbyt drogie, czyli zbyt wypasione wg innych grupowiczów.
    Mam taką zasadę przy kupowaniu różnych rzeczy, że staram
    się dobierać do moich potrzeb, również tych prawdopodobnych
    w bliskiej przyszłości, równocześnie nie kierując się
    przesadną oszczędnością. Na szczęście zwykle mogę sobie
    na to pozwolić.

    Zawiasy w Lenovo popsuły się po około 10 latach używania.
    Łącznie używałam tamtego laptopa przez prawie 14 lat, w tym kilka
    lat po samodzielnej wymianie zawiasów. Z tym, że przez większość
    tamtego czasu miałam jeszcze równocześnie komputer stacjonarny,
    więc z jednej strony laptop był mniej używany (otwierany),
    a z drugiej przy wymianie zawiasów miałam komfort posiadania
    drugiego komputera.

    I tak będę szukać.

    > Może miałaś jakiegoś pecha, albo trafiła Ci się chińska kopia?

    Może rzeczywiście miałam pecha. Jednak, jeśli dobrze pamiętam,
    to kupując zawiasy zarówno do Lenovo, jak i do HP, był wtedy duży
    wybór, więc ktoś to kupował, czyli wymieniał.

    Pozdrawiam
    Ewa