  • Data: 2024-09-10 12:16:26
    Temat: Re: Jak wybrać laptopa?
    Od: Ewa <E...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To cos tam Ci jakoś nieźle bruździ bo u mnie pod FF jest tak:
    > https://imgur.com/KqIJbPI
    > https://imgur.com/AjRw8zs
    >
    > a ja mam jeszcze kupe blockerów powłączane... ghostery, addblocker.

    Bardzo dziękuję. Chcę tu jeszcze raz podziękować szopenowi (ale nick)
    za przesłany obrazek.

    Ja też mam kupę blockerów, ale tylko w FF. I dlatego podejrzewałam FF,
    niezależnie od wskazówek z banków i biura maklerskiego.
    Edge jeszcze w ogóle nie konfigurowałam.

    Będę nadal kombinować. Z tego co pamiętam to przed zakupem obecnego
    laptopa właśnie z wyboru filtrów na stronie x-kom głównie korzystałam.
    Obecny HP byłby całkiem dobry, gdyby nie te zawiasy. Podobnie jak
    poprzednio, kupiłam nawet na Allegro nowe zawiasy, ale jak poczytałam
    sobie jak to trzeba by zrobić, to mi przeszło.

    Pozdrawiam
    Ewa